|
|
|
|---|---|
|
Chenna... Tänkte kolla här om det är någon som är insatt på priser.. Jag har ett kolfiberinsug med fastmonterat luftfilter på så det är tänkt att köras utan lmm och så har jag bägge chippen som krävs för att det ska fungera.. Fick med dom vid bilköpet och förra ägaren sa att allt kostade 24000 hos kellner.. Kan det stämma och vad kan man begära för det idag? Insuget har lite smårepor också=/ | |
|
Lägg upp bild på prylarna så får man se vad det är för fabrikat , design osv. Du får väl hoppas att det inte är några ebay-saker... |
|
| Han sa att dom va köpta hos kellner | |
|
Hosta upp en bil som Rafael sa. Utan att veta mer än att de är gjort av kolfiber är de inte lätt att säga nåt. Grejorna kanske mycket väl kommer från Kellener och lär då inte vara skit, men samtidigt kan de ju lika gärna varit något han hittat under den frysta torsken på ICA... |
|
|
Länk Bilder på insuget |
|
|
Det är ett bra insug, samma som Kähler, Hamann och Kellenner säljer. Sälj inte det, montera det på bilen istället. Jag har ett chip som passar det och gör UNDER för bilens prestanda. |
|
|
jag har också chipp ligger till det, ett till vanos och ett till styrboxen. Då ska det ju gå att köra utan lmm.. Hur blir det på besiktning da? Blir det inge knas med avgasvärden? |
|
|
chippen som jag har kommer också från kellener sas det, någon som vet om hans chipp är nå bra? |
|
|
Ja, Kelleners lev. hög kvalitet och han mappar sina e-proms om man monterar det på plats hos dem. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Ja det låter ju bra |
|
| Jag är också intresserad av vad som är rimligt att betala för ett sådant kolfiberinsug med tillbehör. 8-10'? Någon som köpt eller sålt ett? | |
|
Ja 8-10 papp låter rimligt om allt är i BRA skick. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.