AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.062

Någon som känner till denna m3

Ch
29
Chrille330i
330i Touring 2001
Länk Är på jakt efter en fin m3 och undrar om någon känner till denna bil har över 100 mil att åka så jag vill gärna ha lite på fötterna inna jag åker för att köpa.
Kan ingenting om denna bil men ville bara säga att M3 E36 limo är en grymt cool bil. Längtar efter E90 M3...... En liten M5, kan det bli bättre? Men att bilen aldrig skulle vara vinterkörd vet jag inte med tanke på milen. Kan ju vara så att nuvarande ägare aldrig kört på vintern alternativt att den rullat väldigt mycket på sommarhalvåren. Närmare bestämt 1500 mil/sommar. Låter lite mycket i mina öron. Men en grym bil är det helt klart. Hoppas den är fin och ärlig och att du blir nöjd!!

Lycka till med köpet....

M.V.H
Dennis
ja har haft en lika dan o dem är väldigt pigg o rymlig
va noga med skicket och hur det är skött tyvärr är det många ungdommar som körskiten ut sånna här bilar o missar ofta servicar

är den fin så är det bra handla våren är snart här!:)

mvh jocke
Ch
29
Chrille330i
330i Touring 2001
Tack för svaren men jag undrade om någon kände till just denna bil då jag är intr av att köpa den men vill inte åka 100 mil utan att veta om bilen är så fin som ägaren påstår.
ha
734
haack
X3 30d -18

gör en deal med säljaren, be han skriva precis alla fel som finns på bilen. från minsta buckla till misslud. sen när du kommer till honom går ni igenom listan, och hittar du fler som itne va uppsatt på listan så gäller prisavdrag, och hittar du något allvarligare fel som gör att köpet inte genomförs så får säljaren stå för hemresan åt dej.
gjorde så med en bil jag köpte 55mil bort. blev en väldigt lång lista...men allt stämde och affären gick smidigt.

mvh

ro
389
robban bagio
1m coupe -12
x3 -08
Bilen står ju i blekinge o där e d väll knappt några vintrar . :) så den kan väll mycket väl vara (ej vinterkörd)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.