|
|
|
|---|---|
|
Någon som har koll på var man kan hitta en kvalitativ spegel med DTM look Gärna elstyrning o värme. Vill inte ha något plastig bling bling med blinkers men vill å andra sidan inte betala 5 lappar i heller. Trevliga förslag emottages tacksamt! DTM look för mig är i stil med denna (e30) spegel: Länk Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 | |
|
Jag antar att du redan kollat din hoveleverantör; ebay.de? ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jepp, där finns någon enstaka men jag vill ha lite och välja mellan. Hittat på ebay olackade för typ 2 lappar och då är jag osäker på om det var med värme. Länkar tack!! ; ) Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Länk Passar alla utom e36..? |
|
|
Dessa då? : Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tack för tipsen men jag vill ha en ännu tightare spegel, konstig nog missar många att ta bilder från olika vinklal utan nöjer sig med en bild i en ointressant vinkel. Gissar på att många skulle kunna öka sin försäljning med BRA bilder. ErikW: min tyska är inte den bästa men är inte det ett reparationsexemplar du länkar till? tycker mig läsa att något är trasigt. Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Är dessa tighta nog: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tackar för tipset! skall försöka få fram bilderpå spegeln framifrån så får vi se. Klockrent pris om dom uppfyller övriga krav. Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Bara så du vet så är det Kent på Styltech som har hand om Autopower-shopen, en toppenkille: Länk Du kan ju passa på att beställa dekaler och skylthållare till nya bilen :-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.