|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Hittils har jag inga nya ringar från TILLBILEN.SE , men, jag ger dem en chans till att skicka mig "modellanpassade" ringar. Jag har fått lite kommentarer om jag inte skulle ha skickat returen som rek. brev för att de måste åka till Posten, men det finns liksom inget annat prisvärt sätt att veta att paket kommer fram. Rek kostade 94 kr mot paket med utkörning som skulle kostat 265 kr Dessutom förstår jag inte varför TILLBILEN.SE inte kan skicka mig rätt ringar omedelbart, nu när de vet vilken storlek det ska vara... Men jag tror det löser sig, den som väntar på något gott... |
|
|
Pust...Fått nya ringar tillsammans med århundrandets spydigaste mejl. Fått kommentarer om att jag inte ska störa TILLBILEN.SE med mejl. "Modellanpassat", jo hejsan. Dessutom skriver de att om jag förväntar mig rätt grejer på en gång, så ska jag inte beställa över Internet... Vad ska man säga?? Dessutom tycker de att man ska returnera via vanligt brev, även fast man inte kan veta att brevet kommit fram... Jag hoppas nu att ringarna passar och fungerar, annars har jag lagt ut 850 kronor och en j-a massa timmar i onödan.... Suck... |
|
pg_ice |
har tillbilen.se slutat med CCFL? nån annan kanske kan svara på om det är samma ringar till E36 som E46. |
|
pg_ice Det är inte samma ringar Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
pg_ice |
tackar då vet jag |
|
Svårt att välja i denna djungel! finns ju ringar från 499kr till 1299kr... Beställde nyss ett Bmw Pro kit till E38 från Xenonkungen.se .... kostade 895+frakt så det blev prick 1000kr ska bli spännande att se om det är bra! ---- Äntligen skaffat en BMW! Nu ska Mercan bort. |
|
|
Idag kom det ett paket!! skitnöjd att få mixtra med till helgen! (ni vet hur det känns när man beställt nått nytt!) Skruvar lös och isär framlyktan och efter några svordomar så är det dags att montera ringarna men dom är så små att dom hamnar inne i reflektorn och skulle på så vis störa ljusbilden. Så ja mäter och ringarna är 125mm i diameter utvändigt... Sen kollar jag deras hemsida där det står det att E38 har 131mm diameter.. kolla = Länk Ringer då dit och berättar hur det ligger till... och killen säger att det inte är dom som packar lådorna utan att det är färdigpackat. han öppnar en annan e38 låda och det är samma ringar även där. Så jag sa att ja ville ha större ringar så dom skulle nu då skicka 131mm ringar. Tråkigt när man beställer speciellt till E38 och som heter Pro som är speciellt framtagen till bmw stod det, och därför kostar nästan dubbelt. beskrivingen var hursomhelst till nån annan bil och i kopplingschemat stod det att röd är + och svart är - ... men kablarna var ljusgrå och brun ?? jaja.. får väl vänta och se då skulle skicka nya... han frågade även vad jag hade för sockel på dimljusen... skulle nog skicka mej några lampor som plåster..... ---- Äntligen skaffat en BMW! Nu ska Mercan bort. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.