|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej Gemini_ Tidigare var det som du säger, men whiplash är nu standard på alla stolar i 5-serien. Angående andrahandsvärdet så kan jag personligen inte skaffa mig en ny BMW utan komfortstolar. Detta är numera ett krav från min sida. M-paket ser jag som ett plus vid köp ej ett krav. Roligast är ju naturligtvis att ha bägge 2 men är pengarna begränsade så måste man ju tyvärr välja mellan sakerna. |
|
Gemini__ |
Ok, det var ju positivt iaf. Vet du när brytpunkten var för detta? Kan vara bra att veta om man ska leta begagnat längre fram. |
| WS kom med MY08 | |
Gemini__ |
Thx |
|
Ta pengarna från M-paketet och lägg det på dynamic drive. Då får man överlägsen väghållning i kombination med bättre komfort. Samtidigt slipper man mörtfrontar och babianstjärtar:) Men det sista är helt subjektivt. Jag tycker att utseende är renare utan M-paket. |
|
| Jag skulle skippa M-sportpaketet som jag aldrig har gillat till E60/61. I synnerhet inte på en dieselkombi. Hur sportig är den? Satsa hellre på komfort och stil, typ komfortstolar och 17-tumshjul. Det är inte heller nåt som är värt speciellt mkt i andra hand men du njuter av stolarna varje dag och 17tum är en bra kompromiss mellan sportig stil och komfort. | |
|
Whiplashskydd ingår numera i ALLA BMW 5-serie (från produktion i augusti 07). ---- BMW CS #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.