|
|
|
|---|---|
|
Vem tillverkar de bästa sportavgas systemen till BMW? Jag tänkte byta från kattarna och bak på min 540iAT. Har någon nån länk till någon tillverkare där ute? C-YA, Dandelue C-YA! | |
|
Vad jag själv hört och sett så verkar Ferrita bygga bra system som du själv får välja ljudnivån på. Till din skulle ett rostfritt från kattarna- kosta 7500:- monterat och klart hos dem i Köping. www.ferrita.se |
|
|
De bästa systemen tillverkar man själv med en gassvets och en helg. Blir garanterat billigare. Köpte en byggsats från "Speedpart" i Vänersborg för 2 500 kr. |
|
|
Och om man har en tig svets så blir det i rostfritt oxå. Tänk bara på att det finns fler än dom där ferrita som håller på med rostfria avgas sytem |
|
|
Om du är noga med ljudnivå så avstå från ferrita. Jag har ett stort krav på tysthet i en bil och gick på den reklam Ferrita har vad gäller att deras system motsvarar orginalljudet. Jag hade en MB E220 och där höjdes ljudet i kupén märkbart. De fick ta bort systemet och ett orginal blev monterat. Vilken vila för öronen. Det kanske är annat för BMW system...men tror inte det! Mvh /NP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.