|
|
|
|---|---|
|
Sasas Bilar i Göteborg. vad är det för firma? seriösa eller skojare? någon som vet eller har erfarenhet? mvh mathias | |
|
Haha... du har hittat västsveriges minst seriösa handlare. Det blir dessvärre inte så mycket sämre än så. Det rör sig som en firma som har sina "lokaler" i en gammal husvagn som finns på ett inhägnat område där nyimporterade lågmilade once in a lifetime opportunities med borttappade serviceböcker står packade som sardiner. Se dig om efter ett annat exemplar. För din egen skull. __ Bilblogg: Länk |
|
fredde 7 |
Man hör ju på namnet att man iallafall inte ska köpa bil där...kanske kan du köpa mandelmassa där;) |
|
jo det var det jag tänkte när jag kolla på deras sida på blocket.. många roliga bilar men verkar inte vara seriösa.. ska nog inte handla bil där dår.. tack ändå! mvh mathias |
|
|
Klockrent Mugge! Länk Progress through pain |
|
|
Mouhahahaha :-) Ja han e rolig - hans kompis heter Alen... /Magnus Min nya: Länk |
|
|
Ja, jag menar naturligtvis Sasas kompis Alen - Mugges polare vet jag inte så mycket om... ;-) Lite trött! Sasa's får hem minst en trailer i veckan fr Italien med jätteblanka bilar från MB, BMW o Audi - inte ett stenskott så långt ögat når. /Magnus Min nya: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.