|
|
|
|---|---|
|
Har problem med min tacklucka på min e36:a , Felet började med att "inertaket" slutade att hänga med tillbaka så man själv fick dra tillbaka det , sen nu när man hissar upp den så kärvar den fast innan den når högsta läget , och när man drar tillbaka den å ska öppna den helt så går den bara precis ner å lite bak sen stannar den fast helt . trodde först det var tacklucke motorn , men i och med den stannar i samma läge så är det nån med själv luckan , har kollat efter nått som sitter löst lr fel men utan resultat . Tacksam för hjälp / tips . mvh | |
| Min tacklucka på min coupe gick åxå trögt men innertaket hängde ändå med. Jag gjorde rent i spåren där takluckan går och smörjde "kedjorna" eller va de nu är som åker där...sen gick den fin fint :D | |
| okej , men tackluckan går inte å öppna helt bakåt utan går endast bara ner i läge för att gå bakåt sen går den inte mycket längre utan strejkar helt , så kommer väl inte åt spåren å smörja då ? och var sitter kedjorna vilken sida av tackluckan ? har inte bilen här just nu , så vill veta innan jag åker till garaget till den | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.