AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.193

Bra köp?

Är på jakt efter en 330 touring e90 och har tittat på den här: Länk

Tycker priset ser väldigt bra ut, vad säger experterna här?

Tack på förhand!

MVH
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23
Hej!

Jag kan inte prisläget på E90 riktigt bra, men spontant känns det som ett bra pris. Mycket bil för pengarna. Och en trygg återförsäljare dessutom.

bilpriser.se säger ett betydligt högre pris på den bilen så ser den bra ut och är väldokumenterad så är den nog ett riktigt bra köp.

/Wiberg
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
billigaste på blocket just dessutom från en aukt BMW handlare så det är ju inte ofta man ser det fenomenet :)
Är du säker på att det stämmer o. att allt är i sin ordning..? 380 borde vara mer rimligt...
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Det är fruktansvärt billigt. Någon kan ha klantat sig om skrivit inbytespriset om de ens gett så lite för den själva...

There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time.
Tack för era svar!

bilpriser.se har den listad för 302' hos bilhandlare och Privatpris 268'-282' så mao ett bra pris, undrar vart du får 380' ifrån?

MVH
Länk

Visst, 2000 mil mer men ändå... Jag menar bara att du ska kolla upp den lite extra, har du ringt bilfirman överhuvudtaget!?

MVH
Såg att "din" bil inte har m-paket vilket förklarar prisskillnaden - en liten del... Men priset är fortfarande lustigt i mina ögon... Men ta reda på saken så kanske vissa frågetecken försvinner!

MVH =)
Jag har pratat med handlaren nu, fel pris! 329' ska priset vara, det förklarar saken...
Hehe, det förklarar, som sagt, saken! Köp ändå!?
Nej blev inget köp, tittar på 335i nu också;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.