|
|
|
|---|---|
|
Inspirerad av en tråd om sidans kvalitet ,vill jag starta en tråd där folk som vill hjälpa och ge tillbaka också får göra det. Låt oss bli osvenska för en stund och bli sådär sliskigt USA-makeover-aktiga och skänka en slant var till Autopowers crew. En så enkel sak som att bli medlem har jag inte ens själv gjort fastän jag har haft mycket nytta av denna sidas existens. Tänk efter själv, hur mycket tid och pengar har man inte sparat på att få tips och råd här? Om vi alla som läser detta skänker 60 kr och postar ett inlägg efter det borde vi dels få en rejäl summa till AP-crew samt även en rekordlång tråd. Sen kan crew stämma av med antalet inlägg och summan på gåvorna, en kul ide tycker jag. (Efter 8 öl) =) Jag utmanar DIG, skänk 60 spänn NU!!!. (2 ljumna öl på kvarterspizzerian) | |
| Eller så kan man helt enkelt bli PRO-medlem så stöder man siten... | |
|
Försöker ringa nu på: 0939-200 2002 men det är bara upptaget ju. GE: Läs mitt inlägg ordentligt! Jag vill ha en rolig tråd också! |
|
|
Varför inte vara både pro och ringa in ett bidrag? "Ring 0939-200 2002. Följ röstens anvisningar och aktivera annons 99999 (som inte finns och inte aktiveras). Samtalet kostar 60:-. Självklart går det bra att ringa flera gånger för att därigenom ge mera bidrag." ///BMW - Was sonst! |
|
|
CREW: alltså, om ni skall få in pengar måste ju telelinjen funka iaf. Tanken är sen att man bara postar: "betalat" och sen ser vi hur lång tråden blir. Och JA!!!!! -Jag ska bli PRO när tele-linjen fungerar!!! ;) |
|
|
Okej, nu har jag provat att ringa sen 20:22 och det är bara upptaget. Om tommie eller någon crew (Autopower) fixar till numret så vill jag gärna vara den första att donera 60 eller 100 spänn. Jag må vara (över-)förfriskad men jag tror (och hoppas) att denna tråd har potential! Lustigt att inspirationstråden tar upp saker som gnäll om sökfunktionen coh redigering av inlägg, samtidigt som jag (icke PRO-medlem) gnäller om numret till doneringen. Det om något borde få oss som hänger här på AP att förstå att det VERKLIGEN är ett fåtal eldsjälar som jobbar med detta för jordnötspengar. Att nån i en annan tråd vill ha redovisning på reklampengar är ju så jävla svensson-aktigt (no offence) det kan bli!!! |
|
|
Vill givetvis skänka en slant till AP-crew. I första han genom att åter bli PRO-medlem. Dock har ej denna funktion fungerat den senate månaden. Det har endast fungerast via telefon... VISA-bet. fung. ej. Iom detta har jag ej kunnat återaktivera mitt PRO-medlemskap. Samt som jag skrev i den andra tråden. Jag skjuter gärna till extra pengar om jag ser att det behövs. Det gör jag inte i nuläget, för jag vet inget om hur den ekonomiska biten ser ut. Hur "svensonaktigt" Nu BMW-lelle nu än kan tycka att det är... |
|
|
Bmw-lelle: Telefonnumret fungerar utmärkt, men du ringer antagligen från ett telefonabonnemang som inte har stöd för att ringa betalnummer. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Håller med Carl L känns märkligt för min del att ge bidrag när man inte vet hur den ekonomiska biten ser ut? (ger man sin slant till en shejk eller uteliggare bildligt talat:-) ) Mvh Danne |
|
| Tommie: Jag får kolla upp det med BBB, jag har IP-telefoni men det funkar med Blocket. | |
|
Betalt! //Magnus Tolf |
|
|
Tommie: Betalnumret för PRO fungerar så nåt annat strul måste det vara. Nu är jag iaf PRO-medlem till att börja med =) |
|
|
Skänker redan pengar - till rädda barnen. Då vet jag att dom går till de som verkligen behöver det. Visar mitt stöd till autopower genom att betala för ett pro-medlemskap. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.