|
|
|
|---|---|
|
Hejs Ska köpa en 116 på söndag. Är dock lite osäker på vilket / vilka paket bilen har. Det är en 2005:a, Svensksåld. Utrustad med multiratt, farthållare, avbändbar backspegel, antar att multiratten ej var med i standardutrustningen, så vilket paket ingick detta i? Tack! | |
|
Vet inte hur det var 2005 men 2008 ingår multiratt, farthållare och automatiskt avbländningsbar innerbackspegel i comfortpaketet tillsammans med regnsensor, pdc och belysningspaketet. Men det går lika bra att köpa multiratt, farthållare och automatiskt avbländningsbar innerbackspegel löst var för sig också. Kan ju också ingåt i något paket bmw körde någon drive med 2005....... |
|
|
Precis som Julleruff säger så ingår det ovanmämnda i Comfortpaketet. För att citera BMW´s tillbehörs lista till 1-serien: Comfortpaketet: 563 Belysningspaketet 2BT Lättmetallfälg Stjärneker 256, 16" (till 116i) 4BZ Interiörlist - Titan ljus 249 Multifunktionsratt 521 Regnsensor 540 Farthållare 255 Lädersportratt 431 Automatiskt avbländande backspegel, invändigt 507 PDC - bak. |
|
| Mosse; Låter som du redan bestämt dig att välja en 116 men är du verkligen verkligen säker på din sak? Avråder dig från att välja den bilen, varken bensinsnål eller rolig... | |
|
+1! ---- BMW CS #6212 |
|
|
Hämtade den ikväll, och det känns helt OK! :-) Var bredd på att det ej var ett fartmonster, men jag behövde en ekonomisk bil just nu! |
|
| Jo, men då är det lugnt -grattis till bilköpet! Det är än dock en snygg och relativt trevlig bil och framförallt billig att försäkra! | |
| Ja det är trevligt att inte SE soppamätaren röra sig som på min förra... :-) | |
|
Mosse, säljer du 116 redan ? Länk BMW CS #5139 |
|
| mosse... då får man väl gratulera :D nu vill vi ha lite bilder samt uppdatering på hur den känns efter flera mil... är nämligen själv ute efter en 1:a men det verkar vara många som klagar på 116 | |
|
Mosse; Stänk upp lite bilder! =) BmwJerry; 120 ligger rätt bra i pris nu - du kan ju få en för dryga 150 tkr! När jag köpte min 116, vt 06, fick jag betala 165 tkr och då var den ändå billigast på blocket... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.