|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det någon som vet något mått på M60B40. Vilket mått är inte så noga. Det kan vara längd eller höjd, antingen totalt mått eller någon ingående del. Titta gärna i denna pdf Länk Eftersom det finns ganska bra bilder i pdf:en är jag endast ute efter något enstaka mått, proportionerna får jag ju ur bilderna. Syftet med detta är att kunna rita upp en enklare CAD-modell med hyggliga yttermått för att se om den får plats i det tänkta projektet. | |
|
Hej Ztepan, intressanta bilder och text i pdfen. Hoppas att du får bättre respons i ditt inlägg än vad jag fick, skall med stort intresse följa din startade tråd. Lycka till med ditt projekt! ///Christer |
|
|
Jag har också letat efter mått på M60-motorn. Hittade ett inlägg på nåt forum där det stog att M60B30 är 75 cm bred. Vet inte hur noga det stämmer men om jag har fattat det rätt så ska B30 och B40 vara i stort sett indentiska utvändigt. Kanske kan ge nåt i alla fall. /Niklas |
|
|
En polare har en m60B40 som jag kan mäta inom dom närmaste dagarna. Räcker längd, höjd + bredd? // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| Jag hade i alla fall varit jättenöjd om jag fick de måtten =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.