|
|
|
|---|---|
|
Jag har hittat en uppsättning fälgar som jag vill köpa, tyvärr kan jag inte ett ord tyska så jag har inte lykats registrera mig på ebay, nån som vet hur man ska göra?? Sen undrar jag om nån vet vad det är för kostnader att få fyra fälgar från tyskland och hem till sverige?? Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas | |
| Det blir lite enklare att registrera sig om du går via ebay.co.uk. Då får du åtminstone allt på engelska. | |
|
Hej! Av erfarenhet kostar frakten c:a EUR 80! //Jocke |
|
|
Registrera dig, allt är lätt logiskt om du bara kollar en gång till. Priset står på siten eller så hör du med säljaren. Sen är det bara att vänta. Beställ mycket från tyskland och aldrig haft några problem. Med vänlig hälsning |
|
|
Köpte en hel del prylar från tyska eBay för 1,5-2 år sedan och det funkade bra för det mesta. När jag nu var inne och ville lägga bud på en sak så ville eBay att jag skulle registrera mitt kreditkort som någon form av säkerhet innan jag kunde lägga något bud. Det kändes inte helt bra och då prylen jag hittat inte var något "måste ha" så skippade jag det. Någon annan som har fått lämna sina kreditkortsuppgifter för att kunna handla saker på eBay? ___ //Ulf |
|
| Har beställt ett par klarglas dimljus från hongkong via ebay 340 svenska kronor med frakt. Betalningen gjorde jag via paypal, det är väll vad jag förstått som någon säkerhets sida eller nåt, så man slipper lämna ut kontouppgifter till okända världen över som kan missbruka ens uppgifter. | |
| När jag har handlat fälgar, mattor, karossdelar mm. så har det gått väldigt smidigt. Bra priser på frak, snabba leveranser etc. Du betalar lättast med Pay Pal. | |
| köpte alpina hjul på ebay, inga problem fast jag tyckte att de var lite för dyrt inte så vidare bra på tyska råkade köpa de än då trykte på fel knapp så var de mina ,bara o betala,fast de var ju nya, fick en fälg en dag o de andra tre nästa dag,på grund av stöld risken tog tre dagar.Länk | |
| internationella frakt från DE brukar göras via UPS eller DHL så är det bara att dubbelkolla på deras hemsida så att du har något att jämnföra när säljaren lämnar sitt pris | |
Mattias_johan |
Är ju bra att det finns omdömmen man kan läsa om säljaren på ebay. Det är dock så att någon garanti kan man glömma. När man väl lämnat sitt omdömme så skiter dem i dig. Har hört andra som haft samma problem och även jag själv. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.