|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Den röda klädseln andas lite porr. Den har blivit mkt snyggare i nya M3:an där den har tonats ner en del. | |
|
Min bil har som exempel 6 ägare vilket kan låta lite mycket. I verkligheten är det bara 2 inklusive mig så gräv lite djupare innan ni avfärdar en bil pga vad det står i bilregistret. Nu har dock säljaren varit "snäll" nog att beskriva antalet brukare och givet att det är sant så kanske 6 personer känns lite mycket. Men i ärlighetens namn, hur många köper en M3 för att ha den en längre period? Det är som med motorcyklar, de byter ägare nästan varje år (racecyklar i alla fall) och det är för att man hela tiden blir sugen på något nytt - inte för att man kört sönder den gamla. En M3 äger man under en period och sedan säljer vidare. Det ligger i dennes natur, jag tror inte heller att de blir sämre skötta för det. Kolla serviceboken snarare än ägarantalet är mitt tips. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Killen som bara ägt bilen i en månad känns väl inte som en stämningshöjare i detta fall. I övrigt ser man inget uppseendeväckande tycker jag. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Staffan Palmgren är en bilhandlare för övrigt så där försvinner ytterligare en ägare. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Andreas_lofgren----bilen är absolut inte avfärdad. Och ägandeförhållandena är sådana att 6 verkliga ägare haft bilen. Räknar man bilfirmor kommer antalet ägare upp i 12-13st. Läs gärna annonsen som jag länkat till.... Ha gärna synpunkter på e39 också...... |
|
|
Frågan kvarstår...... Någon som vet någonting om ägarförhållandena? Bilen finns ju också på pb. Därav att jag tror någon som är medlem här har ägt bilen tidigare.. Sedan får ni gärna tycka till om E46 M3 vs E39 M5. Att äga, köra, köpa, ekonomi, prestanda.....ja vad som helst egentligen. Har svårt att bestämma mig... Bilen kommer inte att rulla på vintern hur som helst. Då kör jag ett riktigt skåp istället:-) M.V.H Dennis Länk Kolla den här... Finns också här på pb....någon? |
|
|
Jag var och kollade på M3an i fråga när Jimmy var ägare till den, han var jäkligt sugen på att sälja men det fanns få intresserade köpare vid det tillfället. Han hade fått skambud och jag tror att han tog det... Själv ville jag ha en bil med SMG annars hade jag nog köpt den vid det tillfället. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.