|
|
|
|---|---|
|
Hej! Som många av er redan känner till brukar vi vara ett stort gäng blandade BMW som träffas i samband med Elmia-mässan varje år, och så oxå i år naturligtvis. Lördagen den 22/3 kommer Club E36 och Club E46 att komma upp med ett härligt gäng E36/E46 till A6 parkeringen kl. 10:00 som vanligt :) Jag hoppas på riktigt bra uppslutning lika tidigare år på vår samkörning som startar i Malmö och slutar med en liten träff på A6. Däremellan stannar vi till på ett antal olika platser längs E4:an. För mer info och tider se här... Länk För anmälan se här... Länk Länk Mvh Jimmy Länk | |
|
Det va ingen stor respons här.. Vilka ska upp egentligen? Jag ska nog ta ut bilen om två veckor och hinns det bara med å byta bromsar så tar jag den upp... Hälsn. Johanna :) |
|
|
Kanske om tid finnes?? Dock blir det nog inte med M3:an. In God we trust, All others pay cash/// |
|
| Kommer tyvärr inte kunna vara med på träffen men bilen min kommer att vara utställd i B-hallen om ni vill komma fram o dillla lite skit ;O | |
|
Kikar väl förbi A6 vid 10 tiden då ja bor i stan.. Alltid kul o se lite nya åk o va folk gjort i vinter. Ses O==00==O //Filip |
|
|
Jag ska ju till Elmia den dagen så jag tänkte kika förbi vid 10 tiden! Vi ses =) ------------------- If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white.. |
|
|
Skitväder hade tänkt komma på träffen, men kan ju inte komma i volvon vi tar ner istället, ingen som har 20" dubbade tillsalu lite fort då ;) |
|
|
Tyvärr kommer jag inte denna gång heller!. Men nästa år så :-) Jag kan fixa 20" vinterpjuks. Hinner du komma o hämta dom så!? Mvh Henke |
|
|
Ne hinner f*an inte d får bli volvo ner detta år tyvärr.. tack ändå =) |
|
| Med tanke på vilket skitväder det är idag och då sommarfälgarna åkt på så blir det till o inte köra ut ur garaget i väntan på varmare temp;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.