|
|
|
|---|---|
| Hej. letar efter fälgar till min bmw m3 e36 94.a. hittade ett par 18" BBS Split BMW-original. som ja inte vet ifall dom passar till min.. någon som vet?? | |
|
Beror ju på vad de har suttit på för bil tidigare, vad det är för ET och bredd på dem. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Fälgarna har suttit på BMW 7-serie, passar även 5-serien. (möjligt att dom passar andra som jag inte vet) Bredd fälg: 8" fram och 9,5" bak Bredd däck: 225/40/18 Falken GR FK451 5mm, 255/45/18 Fulda 0mm står det i annonsen |
|
|
Nej, de passar inte. De har ET25 du skulle nog behöva valsa ut bakskärmarna bortåt 3 cm. BMW style 42 comp split II heter modellen. Fanns till E36 i 17" också, 7,5" respektive 8,5" var de. |
|
|
Jaså det är min fars gamla fälgar du har tittat på (jag som säljer dom åt honom) :-) Jag ska förmodligen även sälja mina fälgar som jag hade till min förra Z3. Det är likadana fälgar men i 17" som "ilivetoride" skriver om... 7,5 fram och 8,5 bak. Är det intressant med 17" så kan du ju höra av dig... har inte satt ut annons på dom ännu och inte heller tagit några kort än men dom ser likadana ut som 18"arna. /Magnus Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
|
17"arna passar alltså på 3-serien till skillnad till 18"arna. /M Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.