|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Om du eller ni är ute efter en välvårdad M3 coupe så tycker jag ni ska tilla på garaget.org. Där finns en mkt ovanlig mörkblå M3 individual.. tokigt välvårdad och vad jag vet en pedant som äger. Hört på omvägar att han planerar att sälja.. Mr_walker heter han där. Har själv setrt bilen i fråga och är imponerad över skicket på en 95 årsmodell. Pg-ice.. om du referear till din egen M3 så tycker jag den definitivt inte är fräsch.. du bör nog se över hur man bedömmer en fräsch bil. ja på bild e den ganska fin men irl ????!?!?!?!?! Hoppas du kan ta kritik som en vuxen. Over and out john |
|
pg_ice |
har du sett den i verkligheten Maximize? om inte så är det bara löst snack. vuxna utalar sig om sånt dom vet. barn snackar skit utan att ha koll. så ligger det till maximize...tänkte bara påminna dig jag har hört att Rickard (Mr_Walker) ska sälja sin M3a. den är väl hyffsat fräsch men har även en del skavanker. han fick ju bilen påbackad förra året och drog upp några repor i fronten,vet ej om han har fixat det iofs. sen var ena glaset till dimljuset spräckt. |
|
Hur ska en tok fräsch M3:a ut? Ska den vara 100% orginal med bra puts på grejjorna? Eller är det ok att pimpa den lite med fälgar, spoilerpaket sänkningar osv men fortfarande ha bra puts på grejjorna? In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
pg_ice JA jag har set både din och hans i verkligheten på nära håll då de stått parkerade. Såg Mr_walkers bil så sent som i söndags och pratade med han då jag var väldigt nyfiken. Ngn påbackning rörde det sej inte om utan ngn som repat ner bak kjol med ngt som polerades bort.Och inte i fronten som du skrev.. vem är det nu som inte har koll? Nya klarglas dimljus satt på så jag tycker du snakar lite i nattmössan. Så JA jag VET vad jag pratar om eftersom jag pratat med han personligen, vuxet va?? Förstår som sagt inte hur du kan nu tycka det är löst snagg, den ÄR mkt fin och förstår om det svide i dina ögon att läsa.. den blåryker inte heller som din gör. Nog om det. |
|
| hehe rolig läsning | |
|
cado: jag instämmer:) |
|
|
1BJÖRN: För min egen del bedömer jag hur fräsch en bil är genom hur välvårdad den är. Jättekjolpaket osv tilltalar mig inte men bilen kan ju ändå vara i ett fantastiskt skick.. Personligen tycker jag inte att någon E36 inkl M3 är speciellt snygg. Lagom sänkning,kanske ett par snygga fälgar samt lite smådetaljer som gör skillnad utan att sýnas allt för mycket faller mig dock i smaken. Det som stör mig allra mest är personer som köper en massa plast för att sedan utföra monteringen riktigt slarvigt!! Inget ser värre ut än ojämna mellanrum i skarvar, buckliga och halvt lösa galler vid luftintag osv. En E46 Coupè kan va förbannat snygg i ett Rieger M3 paket om det är monterat på ett snyggt sätt. Däremot går F&F stuket på vilken BMW som helst fetbort! |
|
|
a_wingard73: Jag kan inte mer än att hålla med dig. In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Det räcker gott Björn:) |
|
|
Ehhh lekskola????? Varför har min M3 blivit samtals ämne? och varför är det ngn tävling om väms bil som är fräsch och inte.. är inte det en bedömningsfråga och vad man gämför med? Rätt galet att hitta en sådan låg diskution på ett sådant bra ställe som autopower. Hedra M modellerna istället för att ödsla tid på banala saker. Min åsikt. Mr_walker. |
|
|
Saknas det inte lite inlägg i tråden?? Vad har hänt? In God we trust, All others pay cash/// |
|
Filip_J |
Maximize: Hur kan du säga att pg_ice's M3 inte är FRÄSCH? Det är min förra M3 som jag pustade på dagligen, gå du och käka lite mer taggtråd istället. |
|
Filip_J som jag sagt tidigare.. det beror på vad man Jämför med. DU/han kanske tycker den är fräch, välskött. Men har man sett en eller flera som är finare,fräschare, mer välvårdade och så vidare så KAN man göra den bedömningen. Det va inte svårare än så. Flåklypa!! håller med dej till fullo! bra sagt. (tyvärr så är flåklypas inlägg borta av ngn anl. MEn ha vet vad han skrev ang vissa peroner här på forumet som jag instämmer till.) |
|
|
jag tycker själv att min är fräsch. Den går inte många mil per år, o dom är inte speciellt tuffa heller. Den är nu max stylad,Jag tycker det räcker. Klas Länk |
|
|
Jag har också sett pg_ice M3 då Filip va ägare. Detta gjorde jag -06 då den va med på BMW-träffen i Halmstad jag ordnade. Hur skicket va är inget jag la på minnet... |
|
|
Din är såläcker Imix. Man vill bara köpa den :) |
|
|
hehe ni har ju bara sönderkörda skrothögar allihop "lite ironi" får väll vara hur barnsligt som helst men otroligt roligt att läsa mvh pezen Länk |
|
|
1BJÖRN: Om du vill veta hur en tokfräsch M3 e36 ska se ut, tycker jag du ska gå ut och ta en titt i ditt garage:) Mvh Fabio |
|
| Mycket rolig läsning! MERA HETTS!!!!! ;) | |
| Är det någon med en fin M3 som vill sälja? Se min köpesannons i PowerBörsen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.