|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Kul att du satsar på en limo, inte lika vanliga som coupémodellen. Ska enl. uppgift vara med vridstyv dessutom. Tycker många har sammanfattat det bra här i tråden, dvs man får det man betalar för. Vidare tycker jag du ska satsa på en så nära original som möjligt, sedan kan du modifiera på egen hand om du känner för det. Men köper du en originalare av en seriös säljare har du kommit långt. Och välj helst inte en gul, kan bli svårsålt när/om du i din tur ska sälja vidare. Finns så många på marknaden att det är värt att vänta på den rätta pärlan, gör inget förhastat nu =) Lycka till! Mvh: Thomas |
pg_ice |
Är det nån härifrån som köper den Cosmosvarta M3an som ligger ute här så posta gärna lite kommentarer om den. Det kan vara intressant att kolla om man prickade rätt eller om det var en total miss när man tippade på en annons :) Hade jag köpt M3a nu så hade jag nog ringt på den När det kom fram att den hade gått 22k mil så vart det väl inte lika intressant kanske. Det betyder ju iofs inte att den är helt slutkörd. 22k mil är inte mycket om man har rätt service. |
Filip_J |
Jag äger bara fräscha M3or, eller hur PG? =) |
| Tittar man på utbudet på mobile.de så är det väldigt skralt tycker jag. De bra exemplaren kostar ofta över 150k. | |
|
den cosmos svarta mailade jag på o backade ur. Hans mail till mig: Den är intagen 2000 och har rullat 22500 mil. Bilen är i mycket fint skick och är pedantiskt skött. Den ser fräshare ut än de M3 or jag kikat på som gått mellan 13-22 tusen mil. regards Styling Tuning .... Hmm den är ju visserligen stylad men när det är ens mail adress style/tune så har den ju använts, dock verkar den även skött under hans ägo. |
|
|
som jag ser det, är den i bra skick på de bilderna jag fått! men bilder säger ingeting. Har en tanke! kanske spara lite mera pengar! satsa på att lägga mera kontant och inte ta ett lån på hela bilen! köpa en dyrare som gått mindre! men som är bättre skick! var inne på att köpa den svarta i hbg i morgon, men så blir inte fallet. för mycket fel som kan bli stora, och som inte ägaren har fixat. .. .. . Kanske bäst att vänta tills jag hittar exakt det jag vill ha!, tyvärr så får jag väl vänta tills efter sommaren.... kan dock vara värt det... Limo gillar jag, pratade med farsan...han gillar inte tanken på en m3! dyrt och äga, rädslan för stöld i centrum i helsingborg är stor! men kanske bättre att spara ihop några tusen som kontant insats, sen försöka bli av med min saab 900, kanske kan få 20000 där....har kommit fram till detta tackvare era fina svar på mina frågor. onödigt att köpa en billig m3, som man efter en månad får köra in på verkstaden! betala mera och ha en bil, än att betala mindre och få felen på köpet, och plånboken förstörd:( cosmosvarta har gått toooo much, men men! som sagt lugnar mig lite Tack för alla hjälp, när jag har fler frågor kommer jag lägga ut ett nytt forum var så säkra;) ha det //charles |
|
pg_ice |
ska du ha M3an stå ute i centrum på nätterna menar du? då ska du ha extrem tur om den inte blir sönderslagen eller stulen. fixa garage innan du köper en M3a bara ett tips |
pg_ice |
fan man blir ju bara förbannad när man kollar efter M3 annonser. alla säljare verkar ha en eller ett par skruvar lösa. kolla på den här. Länk "EJ MIN BIL PÅ BILDEN" haha |
Gemini__ |
Håller med dig, hela annonsen blir ju oseriös iom detta. Kan inte detta vara ett vettigt alt. om den är så fin som säljaren påskiner: Länk |
Gemini__ |
Kolla inredningen, läckert el. ej är en smaksak (tycker det är fint). |
|
Ang. den svarta M3:an från Helsingborg SHP814 så hade jag inte köpt den. Den stod nere på Helsingborgs billackering & skadecenter i 6 månader för lagning pga krock. Dom har svetsat om balkar och kryssmätt den osv, spacklat och lackat om. mvh Figgeh. |
|
| jasså figgeh? hur vet du all den info jobbar du där ;) men jävligt bra att du sa det! men som sagt blir nog att vänta! känns som ni alla säger oseriösa säljare som bara vill bli av med skiten! | |
| Den som använder sig av annan bild skickade bilder på sin bil till mig upphissad och smutsig alltså den blåa för 150...... Det med all styling fick mig att vända om. | |
| Nej challe, jag jobbar inte där men min polare är väldigt god vän med ägaren och har bl.a fått sin 635 lackar där! | |
|
Verkar vara torka på fina ex av M3 E36. Finns det inga kvar eller vill dom inte sälja som sitter o trycker på dom fina exemplaren. Tycker att priserna verkar ha gått upp de senaste året på M3:or? Stämmer detta eller är jag förvirrad? In God we trust, All others pay cash/// |
|
Gemini__ |
Flåklypa kanske sitter på en pärla, har du inga bilder att dela med dig av? Inte för att jag är spekulant är bara intresserad av se en fin välvårdad M3 E36 för en gångs skull. Mvh: Thomas |
|
Ja upp med lite bilder! In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Ne de verkar va ont om fina M3òr till salu. Va ett tag sen man såg en E36à som gav ett riktigt habegär. Själv är jag lyckligt lottad att ha den bil jag verkligen vill, men förstår att det är riktigt ledsamt att va M3 spekulant när de mest finns rishögar till salu! |
|
pg_ice |
i juli förra året såg jag en grym M3a på blocket! ;) Flåklypas M3 Limo är väl ingen speciellt med utseendemässigt helt original vad jag har sett. dock helt fel färg här...Violett går som ett såll annars av dömma av videoklippen |
Filip_J |
Jag hade en av sveriges fräschaste M3or, nu är pg_ice den lycklige ägaren. Kunde inte låta bli, köpta en ny 93, 12k mil, nyskick! Dem finns, men dyker upp sällan. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.