AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
613

97:a utan facelift?

Länk kom i nte faceliften till e36:an under 97... har kollat upp registreringsnummret och det är verkligen en 97:a borde det itne vara annan front då??
ha
734
haack
X3 30d -18

svårt att avgöra..en de ser ut som 97- skärmblinkers....

ha
734
haack
X3 30d -18

troligtvis ett nosrullat vrak som någon putsat upp me delar från en 91:a..
skämtåsido..de kan ju vara så enkelt att den fått sej en kyss och killen som lagade den satt dit "fel" front...

Främre stötfångaren är ju från en av de allra tidigaste E36:orna. Före 93? Och njurarna/grillplåten är ju som sagt från före 97.
li
38
lilla_sexan
E46 325i Sedan -01
F30 320d -12
Jag har varit och kollat på just den där BMW-n, kan säga att det definitivt är delar bytta i fronten. Huv-skärmlinjer och strålkastare lirar inte, faktiskt så är v-strålkastare framflyttad i sitt fäste ca. 2cm, även om jag inte kunde se i övrigt att den var SÅ sned. :)

Så mycket skumt/risigt med den bilen att jag gick därifrån efter en kort provtur. Gick rätt fint i motorn, dock. :)
vad är det mer sp, är skumt med den??? priset är ju ganska lågt jämfört med andra i alla fall..
li
38
lilla_sexan
E46 325i Sedan -01
F30 320d -12
Tja, det är mest vibbarna i största allmänhet, i kombination med att ägaren inte säger flasklock angående historik trots de uppenbara symptomen. Han har dessutom bara haft bilen nån månad eller så och gärna vill bli av med den redan? Den är obesiktigad dessutom, med en etta på regplåten... Inga sommardäck eller fälgar. Höger flygel är uppenbart klantigt omlackad med rostbubblor som följd. Det fattas kåpor till luftintaget och runt kylfläkt.

För mycket osäkerhet/fix för min smak, men visst, priset är ju lockande. Det verkar inte vara nåt större fel på chassi och motor, förutom att fläktkopplingen nog måste bytas omgående (fläkten vobblar). Osäkerheten och allmänskicket (speciellt inredningen) gjorde det till en enkel pass för mig.
det är nog för mycket skumt med bilen som du säger..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.