|
|
|
|---|---|
|
Om ni känner att 78 000 Euro bränner i plånboken, och har lite till för renovering kanske denna kan vara något? Länk | |
| skulle nog hellre vilja ha en gatversion i vitt med bmws färger :D | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Johan! Hade du haft dessa pengar i plånboken,hade de garanterat brunnit hett nu! =) Mycket pengar för den ändå tycker jag. Men historiken är ju trevlig! |
|
För dessa pengar skal man få en bil i fint skick. Titta påbilderna och läs Lars-Erik Larssons båda artiklar om CSL-historien så får du veta varför jag inte köpt denna även om 78 000 Euro brännt i plånboken. Har själv sett bilen i verkligheten dessutom för något år sedan. Alltså 78 000 Euro, ca 700 000 kr, säljaren måste ha rökt på då han satt det priset! /Johan |
|
|
Han har ju ett klistermärke med MG på huven?? Mats BMW CS #5847 |
|
| Denna var med i Midnattsolsrallyt i somras =) | |
| Jo, jag vet, köra i skogen med en CSL känns ungefär likvärdigt med att köra en endurohoj på Nordslingan... | |
|
Glöm inte att det står "Verhandlungsbasis" dvs priset kan diskuteras :) Hälsningar Ando Gunnarsson Länk |
|
| mmmmmm, jag såg det, när stötte du senast på en säljare som var villig att sänka priset med en halv miljon? | |
|
Skulle utan tvekan köpa denna istället om jag hade pengarna =) Länk |
|
|
Undrar just vad dom plockat dit för kjolpaket på den CSL:en, knappast snyggt och tidsenligt. En annan lack så hade den kanske varit Ok. Skärmbreddningen kan diskuteras, oftast är dessa gjorda på upprostade exemplar som en nödlösning till lagning. 57 000 Euro känns inte heller helt relevant, 500 000 kr är alldeles för mycket för denna CSL som är långt ifrån original. Den lär bli kvar för det priset en låååååååång tid framöver. /Johan |
|
|
Annonsen har redan legat länge eftersom den har de små bilderna som fanns innan uppgraderingen av Mobile till att hantera stora bilder vilket var ganska många månader sedan det innfördes |
|
| Johan, det sitter grupp 2 breddare på den bilen. Som är helt tidsenliga annvändes på alpina, schnitzer och works bilarna | |
|
Pelle Jo, jag ser att skärmarna kan vara av typ 2, men det som sitter på sparklådan var väl ändå inget som fanns på några racebilar vad jag har sett, eller? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.