AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.193

maskerade BMWs vid vänersborg

Det passerade just en x6 med maskerad bakre stötfångare, 2 maskerade 7serier med feta hjul samt en maskerad z4 utanför min affär här i vänersborg. Någon som vet om det är ansiktslyftningar på gång på 7an och z4an?
Dessutom var det riktigt gott och dovt muller från z4an...

MVH Stenis
gu
3.191
gunnare
X3 35d -15
i3 120Ah -20 (hustruns)
1500 -63
Z3M Roadster -97
F750GS -19
R1200GS -16
R90S -74
701 Enduro -18
CRF250L -14
HVA M24 -46
K1 -90
X6 vet vi ju om att den kommer - dessutom visade man en X6 konceptbil på Bryssel-salongen i Januari, med hybriddrift. Kan vara den som provkörs....
För 7-serien har jag inte hört talas om facelift, men det kan ju vara 'mulor' på nya 7-serien (gammal kaross med teknik från kommande generation) eftersom den nya ska visas nån gång nästa år.
Vad gäller Z4 är det nog dags för facelift, plus att det ryktas om en Z4M med V8:an från nya M3.... mums i så fall!
Det där med z4an låter troligt. Ljudet var mysigt...

MVH Stenis
Länk

Såg dessa bilar i Karlstad idag eftermiddag! Bland annat z4 på bilderna ovan med mkt dovt ljud! Och 2-3 maskerade 7-serier, maskerad 1-serie coupe (som jag fotade med mobil kamera, bak och fram), maskerad 3-serie (face lift?), x6..
Dom stod parkerade/ankom precis Elite Stadshotellet, om det er nån som vil åka kika.. :)
z4:an är även den en ny modell.. likaså 7:an ... vore kule med lite bilder :D
Det är ju många ny modeller på G nu från BMW så det är väll bara 3:an som blir facelift sen kommer z4,X6,5,7 Z9/10? många roliga saker:D

When batman takes a vacation he does the Gumball
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.