|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag är lite sugen på en älg-krockad m5:a. Maskinellt ska den funka bra, kan provköras. Inredningen är borta dock. Vilket inte gör något då jag är ute efter motor, växellåda, diff och bromssystem. /Bosse | |
| Jadu. värdet är ju då avhänget på skicket och dokumantation av service osv. S38 motorerna börjar krypa upp i pris och kompletta hittar aldrig för under 15000 vanligvis 20000 begärs. Pris på låda brukar ligga på 5, diffen är även den eftertraktad och brukar ligga på minst 5 den med om den inte är glapp. även fram+bakvagn har ju sitt värde till rätt köpare. svårt att säga men 25k kanske ev lite mer | |
| Tänker du på en 90a som orginal var grå och nu lila så är den inte värd de pengarna som den utannonseras för, enligt mig. | |
|
Snajdaren: japp verkar vara den. Vad tycker du den kan vara värd? Enl Peter verkar priset vettigt? Begärt pris är ju 25k. Jag vet ej saker som mil osv. Vad kan man bjuda? /Bosse |
|
|
Ska man ha delarna och motorn är frisk i den så kan man väl slanta lite över 20k. Det är ju vad såna grejer kostar. Som M5-objekt sett så är den inte värd så mycket om man ska fixa till den. Det blir nämligen hejdlöst dyrt och den har ingen perfekt historik heller. Hela bilen kostade 40k förra sommaren, UTAN krockskador, MED inredning och med original 17" hjul. Jag skulle ge 15-18k för den om dokumentation finns kvar, som objekt sett alltså. Påstådd körsträcka är ca 14000 mil, det skulle jag ta med en stor nypa salt tills tysk dokumentation har styrkt det miltalet. Motorbilden i annonsen ger inte heller intrycket av en lågmilare. Tror inte jag sett en mer sliten ventilkåpa någonsin. Mer info: Länk E34 M5 register Sverige |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.