|
|
|
|---|---|
| Länk vad säger ni?? | |
Gemini__ |
Kan vara alltifrån ett bra pris till tokdyr. Om allt fungerar som det ska faller den in i det förstnämnda alternativet. Åk och kika på den om du är sugen är mitt råd =) |
| för bra för att vara sant? | |
pg_ice |
låter som en 15 åring som äger den med tanke på hur han skriver. de e den...så de så..mm mm mm |
|
Är det en hint att det står "Brud och Festkammaren" i rutan i bakgrunden?! :D M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| hahaha, ja isf behöver han verkligen pengar... | |
| Ändrade familjeförhållanden? Vill byta till båge.. typ r6 eller r1. Tycker inte det rimmar överhuvudtaget. Men de e ju bara vad jag tycker....... | |
| "ju mer frågor desto dyrare blir bilen" .. Ska man inte få fråga om sin kanske blivande bil ? :P | |
| Jag letar hårt efter en fin m3 till bra pris och jag skrattade gott åt skitbilen när jag läser texte.... såg även på en annan annons han hade att inredningen var sliten..... | |
|
snackade med honom igår, han var väldigt otrevlig och ville knappt berätta något om bilen! har ingen jätte erfarenhet! men strunta i den bilen! otrevlig ägare som inte skicka över bilder, ville se invändigt och dryg! tråkigt med sådana BMW ägare! har annars fått intrycket att BMW ägare är trevliga och vill berätta mycket om bilarna! mvh charles |
|
|
Challe83: Håller med dig om att han var otrevlig och att han inte ville svara på frågor. dessutom finns de ingen servicebok. Daniel Länk |
|
|
Med sådan ägare där man mest verkar vara till besvär när man ringer, hade iaf jag låtit nuvarande ägare behålla bilen. Skulle jag sälja min så hade jag ju försökt visa min bästa sida och varit tillmötesgående osv. |
|
|
Den verkar inte jätteseriös, känns mest som att han försöker få bort den snabbt för där är ngt dyrt fel som snart går åt skogen! mvh Figgeh. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.