|
|
|
|---|---|
|
När jag låst bilen så går de att tända innerbelysningen om man lyfter på handtaget men det har slutat fungera och undrar vart den givaren sitter för tror även den har med att göra att min bil säger att en dörr är öppen. Låser ja upp bilen på passagerar sidan(inifrån) så tänds inner belysningen men ingen händer om jag gör det på förar sidan för den känner den kanske att den är öppen hela tiden..? Är en E34 touring | |
|
Sitter en liten svart "knapp" i kroken där själva dörren låser i karossen, är du med? trycker du med fingret på den så knäpper den. /Ljungblom |
|
|
jo den vet ja om men är inte sen som styr när man låst bilen o dörren är stängd tror ja.. o dom är hel! borde sitta nån som känner av handtaget med för går att tända innerbelysningen med hjälp av handtaget när bilen är låst. eller ja gick iaf! |
|
|
När bilen är låst och man lyfte i handtaget (utifrån) så startad en elketrisk uppvärmning av låset. Perfa när det är minusgrader och man inte tänkte sig för utan tvättade bilen dagen innan...eller nåt ************************* Våga vägra felhjulsdrift |
|
| ja jag vet att nåt händer men vart sitter den givaren som känner va det? nåt lär typ sitta vid handtaget eller i c-lås motorn.. | |
|
Sitter och kikar i ett ganska omfattande elschema till E34, vad som går att utläsa av placeringen av den "givaren" är : "In top rear of driver´s door, near door handle cable". Får hoppas det gav nåt iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.