AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.687

kul & se sin gamla bil till salu!

Länk

har ägt denna bil för några år sedan....:)
kul & se att den lever & är i bra skick än...:)
nästan sugen att köpa tebax den ju...
visst blir man lite nostalgisk när man ser sin gamla kärlek.. såg min gamla på blocket för ett tag sedan .. bör tilläggas att det var min första bil så man och som sagt så rostar inte gammal kärlek :P
så sant så.....ska ringa ägaren till helgen som kommer & fråga lite mer...verkar inte ha gått så mkt på dom åren sedan jag hade den....förhoppningsvis fortfarande bara sommarkörd....riktigt sugen blev man faktiskt....trots att priset kanske inte är i lägsta laget,men är skicket nu som då så.....
Infinity_74, vet du om oljepumpsbultar / växellådans styrkulor är åtgärdat på denna bilen ? Nuvarande ägaren hade ingen aning.
det är ju alltid trevligt när man ser att ens ögonsten har blivit skött på rätt sätt:) tyvärr är ju så inte alltid fallet.

When batman takes a vacation he does the Gumball
oljepumpsskruvar vart kollade innan jag köpte den & menbranet bytt i insuget (eller vad det är för nåt som brukar gå sönder?)...lådan vet jag inte heller nåt om,men funkade kanon när jag hade denna bil....detta var ju dock några år sedan...tror att den bara är sommarkörd sedan jag sålde den,då miltalen inte stigit märkvärt....körde inte heller med den på vintern...måste säga att jag inte hade några problem alls,sålde den enbart för suget på annat va stort då,något jag idag ångrar...:)
mvh
Tackar för informationen :) Helt klart en intressant bil. Bara detta snöovädret kunde ta slut så blir det nog att åka o kika på den.
det tror jag inte du ångrar....hade situationen varit annorlunda för min del hade jag också kikat på den/köpt tillbaka den...t.o.m fälgarna sitter kvar som jag skickade med...kul...berätta gärna när du varit & kikat på den även om det inte skulle bli affär.
mvh
Den blev tyvärr såld innan jag hann åka och titta på den :(
Verkar vara dåligt med 740, eller e32 överhuvudtaget till salu just nu, hoppas det dyker upp någon fin snart (mindre än ~50 mil från mig).
ok...där ser man...undrar vart den rullar nu....mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.