AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.094

min grill är lös!

Ha
285
Hampus__
E46 323Ci
I går kväll ringde min far, hans traktor hade stannat och behövde kablas igång, han hade något tändningsfel, tydligen inte batteriet som väntat..

Hur som helst, när jag skulle lyfta upp huven på min kärra så märkte jag att högra grillinsatsen satt lite löst. Hur ordnas detta enklast, är det lim, clips, skruvar? Förklara gärna ingående:)

/Hampus

/Hampus
Länk
manneman
Ja vilken modell är det+ Vanligast är att man fäller in grillen i botten och sean sätter fast den med clips från toppen, har bara den ena lossnat så bör du ju se på den andra hur den sitter motsvarande eller?

BMW ALPINA B12 5,0 Länk
Ha
285
Hampus__
E46 323Ci
Manneman. Givetvis kan jag ställa mig o kolla själv, poängen med frågan var att slippa kolla innan jag kastade den i händerna på en kamrat som får fixa det, han är händig men har noll koll på bmw.

e46 323ci, missade du att det stod under min användare + att jag länkar till en sådan vid signaturen?:)

Såg du höll till i tavelsjö, själv är man Umeåbo. Jag ska hålla höge rnär jag ser dig i spegel;)

/Hampus
Länk
manneman
Hehe jag tror att jag jobbar för mycket ibland så att tröttheten gör en ouppmärksam...
Oj, jag flyttade till Brån i somras men jag for iaf 700 mil med han förra året så det är snällt av dig om du håller till höger i år med ;).
Hoppas det löste sig med grillen.

BMW ALPINA B12 5,0 Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.