|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en bmw 330Ci-01 med orginal xenon i halvljuset. Jag undrar vart man kan köpa hela strålkastare med angeleys så xenon lampan passar. Alla sidor jag vart inne på säljer bara strålkastare som inte passar xenon. MVH Elias | |
|
Bruka sökfunktionen, finns 1000 inlägg med detta! www.stylabilen.se säljer CCFL Energy Angel Eyes, har själv beställt en omgång av dom idag! Mvh Martin |
|
|
Martin tack för beställningen :), skickar ut dessa imorgon. E46 utrustade med xenon och CCFL Angel Eyes: Länk Länk Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
ja skit snygga bilder på angeleyes. men vart kan jag köpa dom så dom passar mitt orginal xenon? MVH Elias |
|
|
Razvan --> Säljer du även till Finland? |
|
|
elish88 Skicka ett mail till mig: razvan@stylabilen.se och ge mig ditt namn/adress/telefonummer så kan jag skicka ut angel eyesen imorgon om du vill 320ci Japp, maila mig dina uppgifter bara. Vi kan dock inte skicka mot postförskott till Finland, så dessvärre måste du sätta in pengarna i förskott. Kontonumret finns på hemsidan. Kolla dina PM Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
razvan. Är det komplette lysen du menar? passar dom med mina orginal xenon? ledsen att jag svara så sent men jag hade inte vart inne på ett tag. mvh elias |
|
|
kollade på din sida nu. hur gör man för att installera dom antar att man tar ström från positionslysena. Men hur fäster man ringarna och hur får man isär lyset. har en 330ci -01. mvh elias |
|
|
Man fäster dessa med hjälp av klips som sitter fastmonterade på ringarna. Passformen är 100%. Dessa passar dina xenonstrålkastare rakt av, inga felmeddelanden, och alla som har monterat dessa har varit väldigt nöjda. Länk Länk (du har dock ingen wire harness, utan tar ström från dina parkeringsljus) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Ifall ni vill beställa kan ni göra det här: Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.