|
|
|
|---|---|
| Tjena. Någon som vet var man kan få tag på en hel blå stol till en e30 2dörrars? Ska gärna vara i södra sverige. / Henke | |
| Sök på bildelsbasen.se eller laga.se på skrotar i södra Sverige. | |
| Har kollat där men hitta ingen | |
| Den här då? Ljungby, det är väl södra Sverige så det heter duga ;)Länk | |
| Det är den jag har köpt å förarstolen var sliten. | |
|
Å tusan, du verkar redan ha den enda blå förarstolen i södra Sverige :) |
|
|
Kolla i nödfall med: www.koed.dk eller www.schmiedmann.com Säljer både nytt och begagnat...... bland annat stolar. |
|
| Har kollat där innan men dom har ingen med den färgen. | |
| Plocka ett säte från en passagerar stol. De är sällan slitna och det tar inte många timmar att byta. | |
| Jag vet att man kan sätta passagerar stolen där i stället men hittar ingen stol som är blå. | |
|
Jag har sparat en blå sits från en alpinvit 316 -90. Obs endast tyg och skumgummi. Intresserad? Obs även att det är viktigt med årtalen då den blå färgen skiftar i nyans genom åren. Vet inte exact hur men ändå. |
|
| Tråkigt, men vid vindsröjning för några månader sedan, så slängde jag en felfri passagerarstol med det tyget och rätt blå färg. | |
|
Mats: Man slänger ALDRIG en E30-stol med helt tyg. :-) De är ovanliga så det räcker ändå, och inte kommer de bli fler heller. |
|
| Ja det va ju synd att du kasta den, hade jag gärna köpt så. | |
|
Hittat någon än? Ser ut som blå inredning på denna kärra, å skaplig såg den ju ut att var med: Länk / Micke "I love the smell of diesel in the morning" |
|
|
Köpte innredning från en is utan ett enda hål istället. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.