|
|
|
|---|---|
|
Såg denna på Blocket idag; Länk BMW 535 ia -90 10.000 mil För familjefriden måste jag nu sälja min BMW.. 211 hk, går fort som tusan. Grå metallic, ljusgrå skinnklädsel. Full dokumentation. ABS, farthållare, antispinn, centrallås, elhissar, elspeglar(värmda), stolvärme, färddator. Sommar- och vinterdäck. Har endast gått 9.500 mil, använd som andrabil. Mycket fin även invändigt, djur- och rökfri. Pris: 25.000:- (kopierade texten från blocket så folk vet vad man diskuterar sen när annonsen är bortplockad.) Tycker att det är kul att se såpass lågmilade gamla bilar dyker upp lite då och då och dessutom med bra specs...:) Hade man inte fullt med bilar hemma så hade jag nog slagit till....Vad köper man helst för 25.000:- , en Volvo 940 eller BMW 535? (finns ju inte så mkt kul och fräscht för dem pengarna...) M V H Stephan Min bil: Länk | |
| Håller med, mer fräscha lågmilade BMW-klassiker tack! :) | |
|
Vore ju värd att bevara till eftervärlden. Synd att man inte har 25000 "över" precis.. Men skulle jag leta bil i den prisklassen skulle jag nog vara spekulant på denna. /Wiktor |
|
|
Hade inte en 535iA varit aningen för trött så hade jag nog slagit till. __ Bilblogg: Länk |
|
| vad är det som säger att denna bil inte kan vara skruvad / bytt mätarhus? visst en seriös och välskriven annons. men vissa kanske utesluter just detta bara för det är en svensksåld. de flesta bilar ser väldigt fina ut på bild. | |
|
Aquilla: Med tanke på att den endast har 5st ägare så är det lätt att kolla på historiken och se om den är mätarskruvad, vilket jag starkt betvivlar. |
|
|
det kvittar väl om den är skruvad eller inte för 25.000kr. i alla fall när det är en så gammal bil som är i riktigt fräscht skick. |
|
|
Tänk bara om den hade varit manuell... /Fredrik |
|
| jag tror inte heller den är skruvad :) tänkte bara "provocera" lite eftersom folk kan vara så lätt slutfattade om att den inte alls lär vara skruvad för skicket o svensksåld. en kompis köpte just en 525 tds med 36 000 mil och ser bra mycke finare o är tightare än många bmws som gått 20 000 mil. | |
|
En till: Länk |
|
| Oj oj oj! Den ser ju som ny ut! Det är nästan att man blir sugen på en riktigt fin E34 igen , det är en mkt snygg kaross! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.