AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.912

M3 E36 hos Bilshopen i Malmö

32
645
328CIA
330 iAT //M -02
Nån som kollat på den eller vet nåt om bilshopen i malmö för övrigt???

Daniel

Länk
Vill heta "Öre-bil" enl sin hemsida sällan ett gott tecken med olika namn..

Var där och kolladen en E46T "i topp skick" hette det så länge den var i källar garaget ute i ljuset var den en orgie i tvätt repor... kan ju hoppas det var en "one time only"..

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Länk

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Inget ställe jag skulle köpa bil på. Har varit runt på de flesta märkesoberoende handlarna i malmö och blir besviken varje gång, tyvärr.
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Bilshoppen i kirseberg är inte speciellt seriösa, men det behöver inte betyda att bilen i sig är kass. Syna bilen noga och räkna inte med att kunna få rätt i efterhand.

__
Bilblogg:
Länk
Ho
340
Houke
M3 CSL-03
1M-12
530D M-sport LCI
Kompis till mig har varit förbi o tittat på den och den är inget att ha

Bulig
Repig och i allmänt slitet skick

Säkert bra grundbil då den haft äldre ägare men sliten till det yttre.

Han brydde sig dock inte om att starta/provköra pga det slitna yttre

Henrik
32
645
328CIA
330 iAT //M -02
Tack för svaren, Erik W´s länk och andra inlägg här på forumet verkar visa att dom är lite "oseriösa", inte sagt att bilen är dålig, fick tag på handlaren efter två dagars telefonterror.

Självklart var den kanon fin och absolut inga fel på den.

Skall nog ta en sväng till malmö i helgen och skaffa mig ett eget intryck av bilen.

Daniel

Länk
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Lycka till Daniel, men ta på de kritiska ögonen, klockorna ringer redan.

mvh Daniel

Länk
Progress through pain
tänkte kolla på den för ett tags sen o visade bilden för en bekant o han sa att den varit smälld rätt rejält också visst så jag hade letat upp en annan om ja vatt som dej
32
645
328CIA
330 iAT //M -02
Var nere idag och kollade på bilen. Repad motorhuv och en repa längs hela förarsidan. Väldigt fräsch i övrigt. Inga täcken på att den varit smälld vad jag kunde se.

Daniel

Länk
En ägare sedan 1999 låter ju positivt! Hur såg dokumentationen på bilen ut?
32
645
328CIA
330 iAT //M -02
Välservad, allt enligt boken, dock är nästa service en inspektion två. Fina däck runt om, dock saknades dom flesta verktygen ur lådan där bak.

Daniel

Länk
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Köpa eller inte, vad blir det?
mvh Daniel

Länk
Progress through pain
32
645
328CIA
330 iAT //M -02
De blev till slut inget köp av denna M3:a.

Minus sidan: Redpad huv och hela förarsidan, Två små bulor på passagerar sidan. framspoiler hänger lite på förarsidan, Spucken framblinkers. allmänt dassig på utsidan. Koplingen slirar.

Plussidan: Fin invändigt,bra utr, en ägare i sverige(import 99) nya däck, välservad.

Handlaren skulle stå för Koplings kit, Lammeller, tryckplatta och urtrampnings grej( kommer inte ihåg vad de heter). Skulle även lev ny bes.

Pratade med två mekaniker på olika firmor. Koplingsbyte skulle kosta ca 4000:-, men bägge sa också om svänghjulet är skadat kostar ett nytt sånt ca 8000:-.

Är de nån som har lite pengar som kan lägga ut de på den bil så köp den tycker jag.

Mycket trevlig handlare, om ni ringer på denna bil prata då med Alexander.

Daniel

Länk
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Gissar att det är denna LCCxxx Länk

Ser ju fin ut på bilderna, men är det så mycket fel på den är ju 129' ett överpris...
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
En handlare som är med på ARN:s svarta lista.
Så hur mycket de står för i en överenskommelse om reparation före leverans kanske man ska ta med en nypa salt. Eller kolla noga.
Eller låta bli att handla av.
sa
554
sallepwr
M5 touring 1995
M5 turbo 1992
735ia schnitzer 1989
M535i
523 touring
M5 touring 92
Vet någon om denna bil stod i klippantrakten tidigare? Såldes en röd 3.2 för 69000 i de trakterna, straxt efter annonseras denna ut på bilshoppen för nästan dubbla priset:S
32
645
328CIA
330 iAT //M -02
bilen har bara en ägare sen den impoterades 1999, och den ägaren bor i malmö så tror inte att de e samma

Daniel

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.