|
|
|
|---|---|
|
Nån som kollat på den eller vet nåt om bilshopen i malmö för övrigt??? Daniel Länk | |
|
Vill heta "Öre-bil" enl sin hemsida sällan ett gott tecken med olika namn.. Var där och kolladen en E46T "i topp skick" hette det så länge den var i källar garaget ute i ljuset var den en orgie i tvätt repor... kan ju hoppas det var en "one time only".. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Inget ställe jag skulle köpa bil på. Har varit runt på de flesta märkesoberoende handlarna i malmö och blir besviken varje gång, tyvärr. | |
|
Bilshoppen i kirseberg är inte speciellt seriösa, men det behöver inte betyda att bilen i sig är kass. Syna bilen noga och räkna inte med att kunna få rätt i efterhand. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Kompis till mig har varit förbi o tittat på den och den är inget att ha Bulig Repig och i allmänt slitet skick Säkert bra grundbil då den haft äldre ägare men sliten till det yttre. Han brydde sig dock inte om att starta/provköra pga det slitna yttre Henrik |
|
|
Tack för svaren, Erik W´s länk och andra inlägg här på forumet verkar visa att dom är lite "oseriösa", inte sagt att bilen är dålig, fick tag på handlaren efter två dagars telefonterror. Självklart var den kanon fin och absolut inga fel på den. Skall nog ta en sväng till malmö i helgen och skaffa mig ett eget intryck av bilen. Daniel Länk |
|
|
Lycka till Daniel, men ta på de kritiska ögonen, klockorna ringer redan. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| tänkte kolla på den för ett tags sen o visade bilden för en bekant o han sa att den varit smälld rätt rejält också visst så jag hade letat upp en annan om ja vatt som dej | |
|
Var nere idag och kollade på bilen. Repad motorhuv och en repa längs hela förarsidan. Väldigt fräsch i övrigt. Inga täcken på att den varit smälld vad jag kunde se. Daniel Länk |
|
| En ägare sedan 1999 låter ju positivt! Hur såg dokumentationen på bilen ut? | |
|
Välservad, allt enligt boken, dock är nästa service en inspektion två. Fina däck runt om, dock saknades dom flesta verktygen ur lådan där bak. Daniel Länk |
|
|
Köpa eller inte, vad blir det? mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
De blev till slut inget köp av denna M3:a. Minus sidan: Redpad huv och hela förarsidan, Två små bulor på passagerar sidan. framspoiler hänger lite på förarsidan, Spucken framblinkers. allmänt dassig på utsidan. Koplingen slirar. Plussidan: Fin invändigt,bra utr, en ägare i sverige(import 99) nya däck, välservad. Handlaren skulle stå för Koplings kit, Lammeller, tryckplatta och urtrampnings grej( kommer inte ihåg vad de heter). Skulle även lev ny bes. Pratade med två mekaniker på olika firmor. Koplingsbyte skulle kosta ca 4000:-, men bägge sa också om svänghjulet är skadat kostar ett nytt sånt ca 8000:-. Är de nån som har lite pengar som kan lägga ut de på den bil så köp den tycker jag. Mycket trevlig handlare, om ni ringer på denna bil prata då med Alexander. Daniel Länk |
|
|
Gissar att det är denna LCCxxx Länk Ser ju fin ut på bilderna, men är det så mycket fel på den är ju 129' ett överpris... |
|
|
En handlare som är med på ARN:s svarta lista. Så hur mycket de står för i en överenskommelse om reparation före leverans kanske man ska ta med en nypa salt. Eller kolla noga. Eller låta bli att handla av. |
|
| Vet någon om denna bil stod i klippantrakten tidigare? Såldes en röd 3.2 för 69000 i de trakterna, straxt efter annonseras denna ut på bilshoppen för nästan dubbla priset:S | |
|
bilen har bara en ägare sen den impoterades 1999, och den ägaren bor i malmö så tror inte att de e samma Daniel Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.