|
|
|
|---|---|
|
Hur mkt rymmer rymmer bensin tanken till 518-520? Hur bred är tanken? Varför jag frågar! Tänker bygga om hela avgassystemet från kattarna! som det ser ut under min 540 så är bensintanken 80 lit i vägen för en seriös rördragning! Gäller höger sida bak. med mindre tank torde det gå bra. Tacksam för seriösa svar. Mvh Knölpåken. Knölpåken. | |
|
80 liter rymmer de också: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack.då vet jag ,får försöka jaga en mindre tank som passar! Ge upp är inget alternativ. Knölpåken. |
|
|
bara du inte ångrar dig sen, med tankte på att man får 20kr och en påse bajs för en org 540 ifall man nu lyckas sälja den så lär hemmamoddade kebabslädar va jävligt svåra att bli av med den dan man vill bli av med den... :-) |
|
|
Du verkar vara väldigt less på din egen(KEBABSLÄDE) jag är däremot mkt nöjd med min ! som sagt för 20 papp får man bara SKIT! din är säkert svårsåld! Jag handlar inte med bilar! Men det är många som visat intresse! Men den är inte till Salu i dagsläget! Jag lämnar in mina bilar till PROFFS inte till hemmapulare! Har stor erfarenhet och bra kontakter! Inte direkt fattig heller.Du kan väl gå in och titta på mina bilder,så kanske du får lite mer humm om vad jag håller på med! Titta på den Blå coupen.Älskar min KEBABSLÄDE. Lycka Till. Knölpåken. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.