|
|
|
|---|---|
| Jag funderar på att köpa ett baksäte till min e34. Jag har inget framfällbart i min bil just nu men det jag vill köpa är framfällbart. Passar det? Jag har en 93:a och baksätet kommer från en 92:a. Tacksam för svar. | |
|
Passar inte. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej Erik, först ett svar på en gammal fråga du hade till mig, det gällde vilket försäkringsbolag jag var i delo med. Det är Vesta, saken är ännu inte avklarad. Sedan baksätet, passar eller ej? Det aktuella är från min gamla bil, 525iXA -92 svensksåld sedan, skinn, fällbart ryggstöd, armstöd, även sätena fälls upp framåt. Har man gjort om karossen på -93 orna, eller är det något annat som skiljer? /Gunnar |
|
|
Det fällbara passar inte i en bil för icke fällbart och vice versa. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Infästningsprinciperna för de olika varianterna skiljer helt och hållet. Ryggdynan på fast hakas på i plåten (som inte finns på fällbart) och skruvas i nederkant, medan det fällbara fälls runt en led i nederkant. Titta gärna i ETK hur det ser ut. Fällbart: Länk Länk Fast: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Erik, har du koll på hur det ligger till med E46 limo, skiljer sig karosserna eller går det att skruva in ett fällbart säte i en bil utan fällbart från fabrik? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.