|
|
|
|---|---|
|
All info än så länge The BMW 120CSi - Four Cylinder Turbo - 240 PS. with Efficient Dynamics , Lightweight body enhancement | |
|
Tii-concept? Jäklar va koolt! När förväntas information om detta släppas? Mvh, /Wille |
|
|
Csi låter bekant :) Kan bli riktigt nice det där! |
|
| Mums! Skulle iofs hellre sett en trimmad 2-liters sugfyra på 240Hk ala Honda S2000 men detta blir nog kanonbra i vanlig BMW-anda. | |
| bmwtok: vart ifrån kommer infon?? låter väldigt intressant :D | |
| en 5-dörrars 120 har en tjänstevikt på ca 1335kg... coupen borde väl inte väga så mkt mer.. sedan en lättning på detta och en motor med 240hk samt ett vässat chassi :D wow | |
|
Nja, en 5-dörrars 120i (170hk) väger väl 1375kg, sedan är det 70kg upp för 120d (med turbo). Men lättviktsmaterial i dörrar/huv/stolar, fälgar, avgassystem, kolfibertak (*drömmer*), etc. borde kunna få ner vikten en del. Mvh, /Wille |
|
| Man borde spara rätt mkt på att ta bort baksätet? :) | |
| Det där låter riktigt trevligt, tur att man inte har ritat på nått kontrakt än! | |
|
Kommer den motorn i 3 och 5 serien också tro? |
|
| Kom en kolonne med maskerade BMW's til Karlstad i eftermiddag, Elite Stadshotellet står dom nu. X6, Z4 Länk med dovt ljud!! 3 serie med maskerad front (face lift?), et par stk maskerade 7-serie og en delvis maskerad 1-serie coupe, tog et par bilder framifrån og bakifrån. Vet inte varför den skulle va delvis maskerad??? Kan skicka bilderna til nån som kan lägga ut dom om intresse finns. | |
| kongen, kan du skicka till min mail??? willew.. jo det gör den nog... dem siffrorna jag angav gäller prefacelift modellen | |
| jerry: får inte ur bilderna från mobilen, har ingen sladd til datorn! Men kan man skicka privat meddelande her? Med ditt mobil nr, så kan jag skicka från mobilen!? | |
| kongen: skrev ett privatmejl till dej med mirr nummer... | |
| Länk provar o lägga upp bilderna på garaget.. såg rätt grym ut faktist | |
| nu ska länken fungera | |
|
Kongens/Jerrys bilder: Länk Länk Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.