|
|
|
|---|---|
| Stötte ihop med annan bil vid möte spegel mot spegel, så min vänstra sprack. Och glaset kostar 930 kr hos BMW! Någon som vet var man kan köpa billigare. (På bildelsbasen finns inga) Sitter på 528 -00, den vanliga eluppvärmda. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Om det skulle kännas bättre finns det två kompletta speglar på powerbörsen. Gläd dig åt att det inte var automatisk avbländning :) 2200 euro före ett glas ///MVH Hasso Länk |
| Inte kostar väl ett avbländande glas 2200 euro? Kanske 220 euro. De kostar väl ca. 3000 SEK på BMW? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Helt rätt en 0 för mycket bidde det :( 220Euro alt 325Usd har också hört runt 2900 kr i Sverige. ///MVH Hasso Länk |
| Nä nä, så billigt är det inte... 3500:- ska BMW ha. Styck! | |
Transocean |
Härifrån får du en för 35 Euro! Länk |
Transocean |
Inte hela spegeln alltså utan bara glaset. |
|
Behöver också nytt glas till min passagerarspegel, färgen/filmen har lossnat samt ser ut som om det är konstantimma på det. Hur vet man om man har automatisktavbländbara? Som det är nu ser glasen guldaktiga ut, samt att objekt i speglarna ser dubbla ut. :S |
|
| Som jag fattat det ingår avbländningsbara speglar i "spegelpaketet". Så om du kan fälla in dina speglar med en knapp har du även speglarna. Sedan syns det väl, blir du bländad på kvällen? | |
| Tack för alla svar! Transocean: Sverige ingår tyvärr inte i vallistan när man ska betala. Så jag mailar dem. Blir ju avsevärt billigare att köpa från dem. | |
| 683:- hos meca.se värmeglas sök på ditt reg nr. i webshoppen | |
| Bekeris..Det är en sarg på på elektrochromeglasen samt att det är en sladd mer på baksidan och de finns i gult & klart samt blåaktigt styrkan på hur känsliga de ska vara samt hur mycket de ska mörkna går att ställa in på verkstad..finns gott om elektrochrome på Ebay Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.