|
|
|
|---|---|
|
funderar på att rensa bort listerna över skärmar och dörarna, någon som gjort de någon gång, såg de bra ut? har för mej att jag sett en blå e36 utan lister.. någon som vet vilken de e? ska på med litte e46 look styling samtidigt, ja vad tror ni, kan de se bra ut? | |
| mina M-tech lister blev snodda för något år sen. så jag har kört runt utan lister sen dess typ. det ser väll inte så kul ut direkt. en ränna me massa hål i, där clipsen satt. det jobbiga var att man var tvungen o tejpa för hålen när man tvätta bilen. det går säkert att fylla över hålen o lacka lite så kan de nog bli ganska najs. det är för övrigt sjukligt att bmw tar 2000 spänn för lite nya plastbitar. | |
|
Jag har också sett en blå utan lister, med igensvetsade listgravar förstås. det såg ju lite konstigt ut vet inte om det är snyggt eller inte :S |
|
| ja presis.. har ångest och vet inte ricktigt hur jag ska göra.. ska ju endå lacka hela bilen, men vet inte om de blir snyggt eller bara ser konstigt ut... | |
| har lagt igen mina lister på min E36 och tycker själv det blir jävligt snyggt.. dock väldigt mycket jobb om man vill va noggrann. Har funderat på om mna inte skulle låta vecket vara kvar och sen lägga igen clipshålen istället och göra snygga övergångar på listveckens slut på baskksärmar och framskärmar.. Kan bli snyggt | |
| Ha kvar listerna...Om du inte redan har de "nya" platta listerna (samma som på M3) så skaffa sådana o lacka de sedan o bilens färg...Blir hur snyggt som helts om bilen har mörk färg... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.