|
|
|
|---|---|
|
Länk Känns jäkligt billigt trots milen. | |
|
Han nämner inte de fem tvåorna som bilen fick vid besiktningen för en vecka sedan... 2 LAMBDA-VÄRDE FÖRHÖJD TOMGÅNG FELAKTIGT 2 HC-HALT TOMGÅNG FÖR HÖG 2 CO-HALT FÖRHÖJD TOMGÅNG FÖR HÖG 2 STRÅLKASTARE HALVLJUS HÖGER UR FUNKTION 2 STOPPLYKTA VÄNSTER UR FUNKTION Det kan ju självklart vara åtgärdat, men då borde bilen kosta mer. Nåväl, 15000 kr låter som ett kap i vilket fall som helst! /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
Är det en riktig annons ? Mobilsvar direkt... Länk BMW CS #5139 |
|
|
Såld antagligen |
|
|
Jo, den är såld. Håkan |
|
| Blev nog såld efter 5 minuter. | |
| En till billig E38 Länk Fast den är nog inte värd så mycket mer. | |
|
Ovanligt med org navigator på en 740 från 95. Frågan är om 19 000 är så billigt? |
|
|
Den är nog "dömd" till skrotpressen misstänker jag. Är väl svårt att få en sådan bil besiktningsduglig under 25.000kr? 25.000kr+19.000kr =44.000kr för 13 år gammal E38 med 40.000mil på nacken. Som fortfarande är risig. Nä, den passar jag.. /L |
|
|
Ska man köpa gammal budget E38, ska man nog köpa 2st buskar och plocka ihop till en fin. Tyvärr är det väl så att det är samma delar som är slut på dom bara... :( /L |
|
|
De här är väl ändå sjukt billigt? Trots fel däckdimension... Länk MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
728-00 var riktigt billig. Stämmer milen är de långt under marknadsvärde Länk BMW CS #5139 |
|
| 728:n verkar vara ett kap, skinnet på förarsätet ser inte slitet ut alls! | |
| Är man inte ute efter en bil i perfekt skick kan man verkligen hitta prisvärda E38'or nu! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.