|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jn jag har för mig att 320 är på 170hk!! Ja vem vill sitta o åka en saab, herregud!!! Har man en gång börjat åka bmw så finns det inget annat! Enda felet som ´har/är e att fläkten inte funkar på 2:ans läge men de ska fixas när lönen kommer!! Ja tycker du ska satsa på en 325, tror du kommer o lessna på 320:in! Men de e en fin bil de oxå! Själv skulle ja vilja ha en m3:a mmm säger jag bara!!! |
|
BMW E39 |
Tack för alla svaren! Nu vet jag hur det ser ut. Det blir nog en 325 Coupé från tidigast 93. Angående Saab så spelar det ingen roll om den drar mig, jag sticker bara hem och byter mot 530:n! :) 325:an ska inte användas som sportbil...(eller kanske lite) :) Tack ännu en gång! Mvh Matteus |
|
Sickan: om du tittar på modellguiden så ser du att en 320i -93 har 150 hk, gör 0-100 på 10,0 s och toppar 214 km/h. Du kanske tänker på nyaste 320:n den har en 2.2l motor på 170 hk. Mvh Jens |
|
|
Även jag måste tacka för alla svar... måste fara och prova köra en 320 och en 325:a så jag kan själv bilda mig en uppfattning... |
|
djhenk |
Sandgren <--- tackar för infon, ber om ursäkt för min generalisering betr. Vanos. =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.