|
|
|
|---|---|
|
Hejsan har nu blivit ägare av en 525:a. Har tidigare bara ägt massa 740:is osv, men har nu övergått till bmw :P Det roliga är att jag engetligen inte vet någonting om bilen jag har. någon som kan ge mig lite info. En sak ni kan börja klura på är hur jag ska byta språk i färdatorn som nu är på tyska som jag inte förstår ett ord av. MVH David =) PS bilder finnes här Länk | |
|
hur du byter språk i färddatorn hittar du under gör det själv sedan mekartips i menyn här till vänster. Välkommen till forumet och grattis till en trevlig bil. Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
| Som sagt, ny på forumet :P vart hittar jag "gör de själv"? | |
|
Kom på att du säkert menade "gör de själv" böcker :P Det finns ingen sån i PDF format här nånstans då? |
|
|
Välkommen till AP! Flytta blicken ca en decimeter till vänster så skall du finna det du söker! MVH JIKen |
|
|
Tack, ca en decimeter är typ 5 cm utanför min skärm :/ skicka en länk lr nåt =) |
|
|
nästa gång ska jag leta lite själv innan jag frågar :P TAck AP |
|
|
Tjenare, Om du söker allmän info om din bil kan jag tipsa dig om att kika under fliken "Modellguiden" som finns som länk näst längst upp på "menyn". Mvh Brännwik |
|
|
Hej välkommen till famlijen... ett utryck som brukar användas här på ap: sök först fråga sen... ridin´ classic e28 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.