|
|
|
|---|---|
|
jag har köpt en 528i med inbyggd telefon (gammal nokia som sitter på "kudden" fram) Jag har satt in comviq kontant kort och det fungerar bra att ringa och även på högtalaren men dom jag ringer hör inte mig. Jag undrar vad problemet eller felet är till att de inte hör mig. telefonknappen (svarknappen) som sitter på navigatorn, hur funkar den. jag har tryckt på den men inget händer. tacksam för svar | |
|
Välkommen hit. Kanske läge att kolla up HF-miken, sitter normalt uppe i taket bredvid lampan. Hör de dig när du talar genom luren? FP |
|
|
Hej, jag har letat överallt i bilen och har inte hittat någon mikrofon. På själva mobilhållaren sitter två kablar, en tjokare och en smalare, den smalare är formad som en anten och den tjockares slut hittar jag inte men jag letar vidare. Det sitter något högtalarliknande vid passagerarplattsen längst ner vid fötterna. Är det någon av dessa kablar som har med mikrofonen att göra eller måste jag köpa en ny mikrofon o installera? Tack så mycket för din hjälp det uppskattas verkligen! |
|
|
Det verkar inte som du har nåt originalmonterat, svårt att hjälpa till där. Det kanske inte är hands-free, utan endast vänthögtalare? Åter igen, funkar micen när du pratar i luren? FP |
|
|
hej.telefonen utan hållaren fungerar bra men nar sätt luren ihållaren jag hör på bil högtalaren även bra ljud. men ingen hör mig dom två kablar en smal som ansluten backom nav någon stans och den tjokare kabel går upp mot fram rutan. att båda kablarna ansluten någon stans? |
|
|
Problemet med HF micken är löst. Den gamla ägaren har på något sätt klippt av sladden... Med en ny mic funkar den perfekt, tack så mycket för hjälpen.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.