AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.223

335 Coupe eller M3 ?

Sida 2 av 2
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Jag hade Individual-beställt en ny M3 i en gammal M-kulör isf, typ Estorilblå eller Dakargul...mm.
Do
136
Doc T
-08 335 coupe
Bra respons på denna fråga med många välkomna åsikter. Fingrade på en vit M3 igår. Tycker nog CF taket är lite för iögonfallande men med taklucka får man ju vanligt tak.
Doc T:

De flesta som köper en M3 tar faktikst CF enligt Bmws egna tidning som kom i veckan.
Do
136
Doc T
-08 335 coupe
Ok, tål att tänka på. Faktum är att jag inte känner mig riktigt värdig att köpa en M3 än, känns som det vore mer riktigt att "jobba sig upp" till värstingen.
pe
22
peter77
BMW 330 d Touring -02
M3an självklart värst o fet, men du kommer som sagt väldigt långt på en optimerad 335a. BMWs v8 är ju fantastisk, men 6an är inte rätt charmig oxå.

"Jag som dock fastnat för dieselpowern skulle tagit en 335 d och optimerat den. 320 dieselhästar och nästan 700 NM så hänger du av en 335 bensin i de flesta register och dessutom hänger på en M3. Synd dock att den bara finns med automat än så länge, men de nya lådorna e ju rätt bra ändå.

Vill du ha optimala soundet fr motorn däremot så köp en M3.

Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
eller 335 med 200k i uppgradering? (hehehe)
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
Länk
Länk
pe
22
peter77
BMW 330 d Touring -02
Kollade länkarna ovan detta inlägg.

ehhh.. bra handjobb på den coupén, men usch vad fult. Det kjolpaketet ser ut som en risig 80- talskopia av tuningföretaget Rieger. för mig har de snarare förstört bilens vackra linjer än framhävt dem. ett praktexemplar på tuning där man hottar alldeles för mkt.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.