|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Beställde en 335 coupe i nov -07 och har jobbat häcken av mig för att få in cash till betaln. Nu äntligen är ekonomin i hamn men då kom tanken- Ska jag ha en M3 istället ? V8'an låter ju sanslöst läcker ! Fråga- Pay cash 335 el låna 200' M3 ? | |
|
Køp en 335 och chippa den :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Undrar om det är ekonomisk katastrof att åka 335 ett år och byta till M3 nästa år ? Daniel- Kraften i 335 räcker nog men är såå sugen på V8 ljudet !!! |
|
|
Ska man tænka ekonomiskt så ær det væl alltid ekonomisk katastrof att køpa nytt? eller? Att køpa en ny 335 och bara ha den i ett år speciellt? Har sjælv aldrig køpt en ny bil och kommer nog aldrig ha råd.. men det e vad jag tror iaf :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Tråkigt val du har ;-) Jag förstår ditt dilemma! Jag ville bara säga att jag tror att jag håller med föregående talare. Köp en 335 - billigare i försäkring och inköp. Använd ev. resterande pengar till en skön bilsemester. Eller nåt. Men jag håller med nya M3 är så satans het! Om något år när du tröttnat på din 335 kan du alltid köpa en M3 begagnad. Troligtvis har du då inte lika stor mellanskilllnad att betala och slipper låna? Svårt det här! |
|
| Doc T: Jag får min bil nästa vecka men funderar på M3 med nya automaten... Måste skärpa till mig, du borde göra detsamma haha | |
|
Välkommen åter till Svedala Tobias ! Tack för Era kloka råd. Nu ska vi ha kul i sommar så får vi se till nästa år. M3 med europa delivery och 4 v sem i alperna med golf och vindsurfing kanske ? |
|
|
Doc T: Du kan inte få european delivery om du bor i europa tyvärr. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Du har chansen att köpa en Ikon.... TA DEN!!! Antar att du har såpass ekonomisk trygghet att en tusenlapp extra om året för bilförsäkring inte är avgörande (samt att du e ok med att låna 200k såklart)? isf finns det bara ett val -M3! Jag var i din situation för ett tag sedan då 330n var det vassaste innan M3an... jag valde 330n och ångrar fortfarande det valet.... |
|
| Jag skulle välja 335:an, så slipper man det värsta värdetappet. | |
|
Kör chippad 335 idag, tänkte inte byta förrän den kommer i CSL variant med lite mer klös i , 335 an är snabbare upp till 200 med enkel modifierng. Gör du lite till tar den säkert m5 ochså. |
|
|
Om du har råd, M3 utan tvekan. 200' extra för en fullsmetad M3 svider :-) 335 må vara snabbare rakt fram med mods för 20.000 men hela paketet i M3 är svårslaget. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
I alla lägen hade jag valt M3:an Ser ut som en 3:serie på anabola! 335:an må vara snabbare men det räcker inte =) In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
M3 såklart!, en bil från BMW M GmbH är speciell och har inte mycket gemensamt med en vanlig 3-serie, även om 335:an är en snabb och trevlig bil att äga och köra. //Anders |
|
|
Snacka om I-lands problem ha ha. Låna 200´& köp M3!! Värdens lättaste beslut. Mvh Mathias |
|
|
helt klart utan tvekan kør på 335an chippa lek dig med den i ett år 2 kanske ... sen slæpper bmw m3csl då kan du låna eventuellt ha sparat 200 extra så kør du på en sådan istælle... kjørt m3 nya mod førra veckan... .sikken bil... men fan 335an den e klart mer prisværd.... Ska det va så?? |
|
|
En M är alltid en M.. ´nuff said. //amullo --- |
|
|
Mitt val hade blivit 335 med chip. Brutalt snabb och snyggare. Mer sleeper-mode och inte så mycket pizza-varning ; ) |
|
| M3 så klart - förstår inte frågan? :) | |
|
M3 utan tvekan, 335 är bara en vanlig 3-serie med större motor, M3 å andra sidan... |
|
|
Skulle så klart välja M3:an ALLA gånger om jag hade möjligheten! En 335 är en mycket trevlig bil, säkert än mer så chippad, men en M-bil är alltid en M-bil och det slår i mina ögon alltid högre än eftermarknadstrim på olika nivåer. Drömmen för egen del är en VIT M3:a! Nån gång ska det nog bli, innan man blitt helt flintis och soppan i världen är slut, eller så struntdyr att det inte går att köra bilen. Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.