|
|
|
|---|---|
|
Vad finns det för olika alternativ för att få USB i en E46 med orginal stereo? Jag är inte ute efter IPod anslutning, utan kravet är endast USB. (sen om ipod anslutning kommer på köpet är ju en sak) Som sagt, vad finns det för alternativ? Och några uppgifter om priser?? MVH Mats | |
|
Länk |
|
|
finns det bara det alternativet?? |
|
|
Hej! Jag har en GW 300 i min bil med business cd. Det funkar kanon, både med USB och Ipod. Det var lite pyssel att få id3 visningen att fungera, men nu funkar det som sagt fint. Anders |
|
|
Hej kräver detta att Business Cd har cd-växlarstyrning? För det är väl inte många Business CD som har den optionen?, var väl mer vanligt på kasettspelaren. |
|
|
Hej! Det är rätt att det krävs cdväxlarstyrning, men jag har fått uppfattningen att alla Business har det. Det är ju lätt att kolla, bara att ta ut apparaten och kolla på baksidan. Anders |
|
|
Borde det inte vara lika på alla huvudenheter, dvs att de har cd-växlarstyrning? det som menades med "förberedd för cdväxlare" är väl att kablar och fäste finns? Eller är jag helt ute o cyklar nu? |
|
|
Fungerar id3 visningen även när man spelar ifrån USB minne? tycker det är lite oklart i länken angående detta. Anders.B -> vad var det för pyssel...? "Nu kan du se låtnamn och artist direkt i din bilstereo (OBS!! endast om din bilstereo stödjer detta). Exakt samma information visas på din iPod ifall din stereo ej har funktionen att visa denna text." /erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.