|
|
|
|---|---|
|
Hallo, har kommit över en RIKTIGT fin M5a, som ny förutom att förarstolen har ett stor hål efter nån konstig olycka ? Tänkte höra om E39 stolar passar utan större modifieringer i en E34 ? Har nämligen en kompis som har ett par gammla E39 M5 stolar som jag får riktigt billigt. Båda bilarna har ju självklart el inställningar, detta är mitt minsta problem, vill bara veta om dom passar. Mvh Patrick | |
|
tyvärr inte, i e34/32 fästs stolen i framkant genom att krokas på och skruvas i bakkant. i e39 är det skruvar runt om. |
|
| Köp en annan likadan förarstol så förstör du inte värdet på bilen. | |
| håller med "snajdaren". Helt klart idiotiskt att byta stolar, framförallt när det redan sitter sportstolar som är bland det skönste stolarna som finns enl. min mening. | |
|
Förstår er Helt. men som jag sa är att en kompis till mig har ett par stolar från en E39 M5a i svart skinn som jag får för 1000 kronor styck. Tänkte om man kan kränga in dom, visst om man säljer så är det väl bara att slänga in en original M5 e34 stol. Me nsom sagt, frågade bara. me neftersom dom inte passar så får det väl bli att jaga en E34 sportstol Om det är någon som har en eller ett par sport stolar, skriv gärna ! El eller manuell spelar ingen roll. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.