|
|
|
|---|---|
|
tjo.. vet inte vart ja ska börja felsöka mitt problem, har sökt o grejat på dörrnäsor o annat som har med centrallås o öppna dörrar o göra o är fler som har haft samma problem.. Problemet kom när ja körde med kupevärmaren hela natten, vilke resulterade i mycket fukt i bilen. Efter det säger c controlen att de är en dörr öppen o centrallåset låser upp sig hela tiden när man låser. Bakluckan säger den också är öppen men de gjorde den förr med o då gick de o låsa iaf(är bytt lås på den) Så vart ska jag börja leta efter fel? kolla microbrytarna på b o c stolpen(dörrnäsa!?) eller ska jag göra på nåt annat sätt.. tacksam för svar! Niclas | |
| har märkt att ena bakdörren inte går att öppna innifrån när man låst den o knorrar lite konstigt i den fast bara när man låser bilen med knappen från dörren när man sitter inne, låser man med nyckeln så låter de inget.. | |
|
Kolla säkringen för centrallåset, bör sitta under baksätet. Det gör det i alla fall på en sedan. Mackan |
|
| ska glutta där.. men tror de är nå annat som strular.. nån mer förslag vart ja ska börja? | |
|
säkringar hela. dörrnäsor uppmätta och funkar. fortfarande dörr öppen säger den o centrallåset funkar därmed inte.. är det nå mer som kan bli slitet lr ha gått sönder? har bakluckan med c-låset att göra(annan nyckel så öppnar ej).. den säger att trunklid är öppen också.. idéer?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.