|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja förutom några små sakfel var det var helt ok ! Hälsningar Ando Gunnarsson Länk |
|
|
Ja förutom några små sakfel var det var helt ok ! Hälsningar Ando Gunnarsson Länk |
|
|
A.G: Jag tittade endast i butiken vad var det för sak fel? |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tjena Ando! Har kollat efter tidningen i butik,men inte hittat den än. Jag gillar inte bara M635:or........B7 är rätt ok med! ;-) |
|
Starre , aha en "butiksläsare" :D Det finns några saker som inte riktigt stämmer , men som sagt i det stora hela ett ok reportage ! Hälsningar Ando Gunnarsson Länk |
|
|
Länk <-- Där kan ni räkna ut vad den kostade med fjolårets penningvärde. Om vi antar att modellguidens uppgift stämmer kostade en M635 1989 motsvarande 768484:- plus extrautrustning. Ando: Tack för bromsarna förresten. Sitter monterade och klara på bilen nu men har inte kunnat testa och fått uppleva skillnaden än då det byggs avgassystem just för tillfället. |
|
|
A Lind: Kul länk! Ando: Helt ok reportage! Man kan ju tyvärr inte räkna med att allt blir rätt (jag har naturligtvis köpt tidningen ;-). vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
A Lind: Smidig länk!! //Magnus Tolf |
|
|
Stilla min nyfikenhet: Vilken tidning pratar vi om här? Mvh /Andreas |
|
|
Bilsport Retro, senaste numret. |
|
|
Bra jobbat Patrik...väntar med spänning på hur de går för dina forsknings resultat! //Magnus Tolf |
|
|
I den prislista jag har (hade) för M635 1989 så var priset i Sverige hos BMW 495.000:- i ett välutrustat grundutförande. /RoL |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tjena RoL! Hur trivs du med M3:an? Saknar M635:an lite va? =) Skulle du kunna powerposta mig betr. uppgifter på han som köpte bilen av dig!? Mvh Patrik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.