|
|
|
|---|---|
|
Hämtade dessa igår. BBS RC 8.5+10*18". 235/40 fram blir nog inget problem, men 275/35 bak?? Någon som har provat på en touring?? Länk BMW SEN BLÖJÅLDERN signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if | |
| Snygghetsfaktor = hög. Det finns ju bara ett sätt att ta reda på om dom passar, dit med dom. Och glöm inte bilderna, det lär ju bli redigt grymt. | |
|
Dedär ser ut att bli riktigt fint men de kan bli tajt bak :( men det är helt enkelt bara o testa... |
|
|
Jag har 255/40*17 bak på min o det finns en del plats kvar så 275 borde få plats men det är 18"... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Om det inte skulle passa så har jag fyra st 8,5*18 liggandes :) dom sitter det 245 på alla fyra Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
| hade 275/30*19 bak på min e34 utan problem, det som spelar roll är ju vilken offset, et, du har på fälgarna.. ? | |
lob |
Har 275/30/19 bak på min E39 limo. Tar i lite i hjulhusen med 2 vuxna bak. Inget jätte problem. Händer endast på riktigt dålig väg med genomslag. Det som nämndes tidigare är dock vilket ET du har på fälgen för att klara skärmkanten. Länk |
|
ET13 fram o ET25 bak BMW SEN BLÖJÅLDERN signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if |
|
| Andreas: Är du sugen på att sälja dessa fälgar? Är det också BBS RC. Jag är nämligen på 18tums jakt. | |
|
Kommer att spåra som f....n otrevligt! Hade 275 bak på min 635a direkt livsfarligt!. på dom svenska krondikena. Bra grepp om man har motor att dra runt dom. Knölpåken. |
|
|
Patzy: det är klart dom är till salu, ring mig 0738-175 123 så fixar vi det Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
|
Så här blev det............. Länk Länk BMW SEN BLÖJÅLDERN signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if |
|
|
Fast det blev problem med bakfälgarna. Dom tog i länkarmen(hundbenet??). Så det får bli spacers. Fast då blir frågan hur smala spacers det finns?? Föt där e inte mycket luft mellan däck o skärmkant?? BMW SEN BLÖJÅLDERN signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if |
|
| Det vart ju riktigt bra det där, hoppas du hittar passande spacrar, det vore väldigt synd om du inte skulle få ihop det så det passar. | |
|
Vad är det för profil på bak däcken? De ser lite höga ut... Hade 275 på mina i bak och det var inga problem. Platsen finns men offset på fälgarna är avgörande. |
|
|
40 profil var det. ET 25. BMW SEN BLÖJÅLDERN signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.