|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Upptäckte en mycket konstig funktion i min 320ci E46 idag... Körde runt medan min polare undersökte bilen och råkade rycka i handtaget ovanför passagerarsidan, då gick någon form av alarm igång och det tjöt som bara den inne i kupén. Blev lite skraj och körde till sidan av vägen och stannade bilen, då tystnade det efter en stund. Startade motorn och prövade rycka i handtaget igen och alarmet går igång igen. Är detta någon funktion eller är det något fel på någonting? Försökte söka här och i manualen men hittade inget om detta... Kan ni som har en E46 med alarm testa detta? | |
|
Kan tillägga att vi försökt återskapa detta beteende men lyckades bara en gång. Nu verkar det inte uppföra sig på detta vis längre... |
|
|
Idag lyckades vi återskapa detta alarm. Ingen med en E46:a som kan testa detta? |
|
| Hej har samma bil skal TESTE det i dag kommer med svar senere. | |
|
Fint, tack på förhand! |
|
|
hej nå har jeg kollat det men på min bil hender det inget,ingen alarm går fin at åpna dören mens jeg kjører. er det spesielt fart du kjører når det hender? |
|
|
Nej det är alltså inte dörrhandtaget jag menar utan handtaget uppe i taket. |
|
|
Hej! Aha ok men Testar det i morgen så kommer jeg med svar. |
|
|
Hej! har kollat det men det hender inget,inget alarm og ingen ljud. kansje det er noe med din bil? |
|
| Någon som haft liknande problem? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.