|
|
|
|---|---|
|
En sån här gammal klenod, Länk känns allt lite intressant tycker jag, just för att den är bevarad i ett, vad det ser ut, fint originalskick! Vettigt utrustad är den dessutom med sportstolar, klimatanläggning, farthållare, CD-växlare etc. Om verkligheten överenstämmer med vad annonsen ger sken av tycker jag att det är väldigt mycket bil för pengarna. Håller ni med? | |
|
Länk Nu borde länken fungera. |
|
| Fin bil. Inte ofta man hittar en e36 med så få mil...Synd att säljaren inte har tagit bättre bilder, det hade den förtjänat. Lite synd bara att den inte har M-paketet, då hade man varit lite intresserad. | |
|
Gammal klenod?inte vet jag hur du tänker men bilen är väl inte speciellt gammal och klenod lär den knappast bli på kanske 30år. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Bilen är faktiskt en -98 men tillverkad sent -97 och är en "Edition" som såldes sista årsmodellen av E36 coupe. Helt klart prisvärd med tanke på låga mil och endast 3 ägare enligt vv. /Rickard |
|
|
Jag tycker E36 börjar kännas lite som en klassiker. Klenod, nja.. kanske var att ta i... :) |
|
| E36:an går helt bort... Tyckte den var riktigt läcker i början -innan karossen blev objekt för sönderstyling och dylikt... | |
| Det är ju därför en fullkomligt original blir så vacker. | |
| Jo, förvisso... =) | |
|
Jag som tycker E30 är fortfarande modaren!:-) M3 E30Länk |
|
| Nu är den tydligen såld... Inte så konstigt kanske. Jag hade lätt varit intresserad om jag letat efter en 323! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.