|
|
|
|---|---|
|
Hej, Min dröm har alltid varit en BMW 760 så jag letar och förljer prisläget ofta men nu märker jag att det är två 760 på Blocket som är billigare än 750 på Blocket. Om man jämför med någorlunda samma mil/utrustning/år osv så skiljer det en hel del och jag undrar varför? Hur kan en kraftigare bil med mindre mil och år vara billigare osv? | |
|
750 E65 kom ju 2005 och är faceliftade, att dessa är dyrare än 760 pre-facelift 03-04 är väl inte så konstigt. Jag hittar bara en 760 facelift på blocket och den kostar 498 tkr Länk BMW CS #5139 |
|
|
trodde inte ett Facelift gjorde så pass skillnad i pris som dessa. Länk är den du pratar om, 498k/1800 mil/2006 vad skiljer den mot denna? Länk 699k/1350 mil/2006 |
|
|
760n hos Jarls känns riktigt prisvärd, OM miltalet kan verifieras, och den är krockfri. 750n är sv-såld och säljs av BMW själva, så att priset skiljer mkt jämfört med en importerad bil hos en icke-auktoriserad handlare är inte konstigt. Denna 750 finns också Länk gått ngt mer men känns ändå mer prisvärd. Länk BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.