|
|
|
|---|---|
|
Har alla E46 Touring förberett uttag för insynskydd och lastgaller i bagageutrymmet eller är det bara bilar som levererats med denna utrustning som har fästen för dem? Jag köpte 330 xd för några veckor sedan och har uttag men jag har inte fått med varken galler eller insynsskydd vid köpet. De kan såklart ha försvunnit för länge sedan och jag tänkte kolla upp detta med säljaren. Då är det alltid bra att ha kollat med er först. ;-) //Kalle | |
|
Mig veterligen så är är det standardutrustning med insynsskyddet och lastnätet! Insynsskydd och lastnätt sitter i samma "modul" den snäpps fast strax bakom baksätena i vardera hörnet. Jag har haft 2 st E46T och aldrig spec. något sådant speciellt. Lastgaller vet jag inte om det är extrautrustning eller om det ens finns. Borde gå att få tag på från nån skrot. Gäller bara att hitta i rätt färg. |
|
|
Lastgaller är inte standard, däremot borde väl lastnät som är integrerat i samma enhet som insynskyddet vara det. Lastnätet drar du upp och fäster vid taket, insynskyddet drar du ut bakåt. Jag har i alla fall fått med det på bägge mina E46 Touring. Uttaget måste väl vara standard i alla fall. |
|
|
Detta är standardutrustning så det är säkert någon tidigare ägare som glömt lämna med vid försäljning... ___ //Ulf |
|
|
Här finns ju en på powerbörsen som haft ute en sådan ett bra tag Länk ...om färgen passar? / Micke "I love the smell of diesel in the morning" |
|
|
Okej, då var det alltså uttag för lastNÄT jag hittade i taket. :-) Stort tack för informationen och länken på börsen. Jag skall höra lite med säljaren och se om han kan kolla med föregående ägare var nätet/insynsskyddet tagit vägen. Annars får jag väl ringa till killen i Norrköping som sålde insynsskyddet där. Färgen stämmer! //Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.